Portal V10 » Aktualności » Alpine A110S wjeżdża do polskich salonów
Alpine A110S wjeżdża do polskich salonów
2019-10-08 - J. Kruczek Tagi: Alpine, Alpine A110, Alpine A110S, Coupe
Alpine wróciło na rynek w 2017 roku i zachwyciło świat swoim pierwszym coupe. Teraz model w podrasowanej wersji A110S debiutuje na polskim rynku, a jeszcze w tym roku trafi do pierwszych klientów. Francuski model startuje od ceny 284 400 zł.
Alpine A110S dołączy do oferty obok wersji Pure i Legende. Podrasowana wersje będzie pełnić rolę topowego modelu. Producent wyposażył maszynę w mocniejszy silnik, lepsze właściwości jezdne oraz bogate wyposażenie standardowe. Nowa wersja może się wyróżnić opcjonalnym szarym lakierem Tonnerre czy specjalnymi felgami GT Race w rozmiarze 18 cali. Zawieszenie zostało obniżone o 4 mm, a opcjonalnie można zamówić dach z włókna węglowego. Projektanci zadbali o subtelne pomarańczowe akcenty. Wnętrze zdobi tapicerka Dynamica z obszyciami z mikrofibry. Zawieszenie jest sztywniejsze i bardziej sportowo zestrojone. Za felgami kryją się 320-milimetrowe tarcze Brembo. Zastosowano także elektroniczny układ różnicowy dbający o lepsza trakcję w zakrętach. Alpine A110S może się też pochwalić szerszymi oponami w rozmiarze 215 mm z przodu i 245 mm z tyłu.
Silnik o pojemności 1,8 l został podrasowany i oferuje o 40 KM mocy więcej. Coupe przyspiesza teraz do setki w czasie 4,4 s i rozpędza się do 260 km/h. Alpine A110S robi wrażenie i naprawdę można się w nim zakochać.
Alpine A110S dołączy do oferty obok wersji Pure i Legende. Podrasowana wersje będzie pełnić rolę topowego modelu. Producent wyposażył maszynę w mocniejszy silnik, lepsze właściwości jezdne oraz bogate wyposażenie standardowe. Nowa wersja może się wyróżnić opcjonalnym szarym lakierem Tonnerre czy specjalnymi felgami GT Race w rozmiarze 18 cali. Zawieszenie zostało obniżone o 4 mm, a opcjonalnie można zamówić dach z włókna węglowego. Projektanci zadbali o subtelne pomarańczowe akcenty. Wnętrze zdobi tapicerka Dynamica z obszyciami z mikrofibry. Zawieszenie jest sztywniejsze i bardziej sportowo zestrojone. Za felgami kryją się 320-milimetrowe tarcze Brembo. Zastosowano także elektroniczny układ różnicowy dbający o lepsza trakcję w zakrętach. Alpine A110S może się też pochwalić szerszymi oponami w rozmiarze 215 mm z przodu i 245 mm z tyłu.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
1
Komentarze do:
Alpine A110S wjeżdża do polskich salonów
Alpine A110S wjeżdża do polskich salonów
Beton 2019-10-09 08:21
Postawmy stare Alpine obok nowego i... kto spojrzy na nowszą generację? Nie wiem jakie wrażenie nowe auto robi na osobach, które nigdy nie słyszały o starej legendzie. Widziałem niedawno nowe Alpine, muszę przyznać że styliści stanęli na głowie, żeby auto miało wyważone proporcje, z każdej możliwej strony wyglądało ładnie... Problem w tym, że ja widziałem ten genialny oryginał...
Podobne: Alpine A110S wjeżdża do polskich salonów
Alpine przyspiesza produkcję modelu A110 »
Alpine A110S - topowa wersja francuskiego coupe »
Alpine A110 oficjalnie. Na to czekaliśmy! »
Audi R8 GT - prezentacja supersportowego modelu »
Podobne galerie: Alpine A110S wjeżdża do polskich salonów
Alpine A110 - francuskie coupe na nowych fotografiach »
Honda CR-Z - wersja europejska »
Audi e-Tron Concept »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Ostatnie chwile darmowej jazdy. Od 1 stycznia popularny odcinek polskiej autostrady znów płatny »
Kara za brak OC w 2025 r. Nowe stawki są astronomiczne, ale konsekwencje nieubezpieczenia pojazdu jeszcze gorsze »
Prawicowe rządy luzują limity prędkości. W tych europejskich krajach pojedziemy szybciej w 2025 r. »
Tapety na pulpit