Portal V10 » Aktualności » Audi i Prada - niemiecka marka samochodowa i włoski dom mody łączą siły

Audi i Prada - niemiecka marka samochodowa i włoski dom mody łączą siły
Dwie mocne marki połączyły swoje siły i stawiają na maksymalną kreatywność: jeżeli chodzi o stylistykę, innowację oraz tradycję, Audi i Prada odgrywają czołową rolę w swoich branżach. Te mocne strony oba przedsiębiorstwa chcą połączyć we wspólnych projektach z dziedziny sportu oraz kultury i wytyczyć przy tym nowe drogi.
Sygnałem startowym dla współpracy obu marek jest impreza sportowa, która odbędzie się w lutym 2009 roku. W Louis Vuitton Pacific Series na starcie stanie sponsorowana wspólnie łódź „Luna Rossa”. Główny żagiel oraz odzież załogi będą opatrzone logo marek Audi i Prada. Wspólne przesłanie: pod estetyczną i dynamiczną zewnętrzną powłoką łodzi żaglowej kryje się najnowocześniejsza technika i najlepsze materiały. Tymi cechami charakteryzują się także produkty ze znakiem Prada i Audi - obie marki nierozerwalnie łączą się z najwyższej jakości materiałami oraz doskonałą obróbką. Jest to pierwsze przedsięwzięcie z serii wspólnych projektów obu marek w dziedzinie sportu i kultury.
Audi i Prada są zgodne co do tego, iż zarówno w przypadku mody, jak i samochodu, luksus oznacza stylistykę i najwyższą jakość wykonania. Oba przedsiębiorstwa stosują w swoich wyrobach tylko najlepsze materiały, często dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów. Obie marki mogą również poszczycić się długoletnią tradycją, a jednocześnie ciągle uznawane są za postępowych trendsetterów. Opierając się na wyznawanych przez siebie zasadach przedsiębiorstwa postanowiły podjąć w tym roku współpracę: „Audi i Prada to silne marki. Połączymy nasze mocne strony i rozpoczniemy długoterminową współpracę” - wyjaśnił Peter Schwarzenbauer, Członek Zarządu ds. Marketingu i Sprzedaży AUDI AG. „Spodziewamy się, że ta kooperacja przyniesie ze sobą wiele najwyższej klasy projektów w dziedzinie kultury i sportu.”
Kulturalne zaangażowanie Audi ma już długą tradycję i jest stałym elementem filozofii przedsiębiorstwa. Podobnie jest w przypadku Prady: w 1995 roku Włosi założyli Fondazione Prada - fundację wspierającą współczesnych artystów, architektów, reżyserów i filozofów. Również w 1995 roku Audi rozszerzyło swoją działalność kulturalną i zostało głównym sponsorem Salzburger Festspiele. Audi popiera i inicjuje cały szereg regionalnych działań mających na celu wspieranie sztuki i kultury, a także duże projekty, jak na przykład produkcje w Bayerische Staatsoper w Monachium. Wspólnie z Pradą Audi chce jeszcze bardziej rozszerzyć tę działalność.
Żeglarstwo jest najnowszym „dzieckiem” w bogatej działalności sportowej AUDI AG. W 2007 roku Audi zostało pierwszym sponsorem TP 52 Breitling MedCups, który od 2008 roku nosi nazwę Audi MedCup. Teraz, przy Louis Vuitton Pacific Series, można powiedzieć „cumy rzuć” dla niemiecko - włoskiej współpracy.
Żeglarstwo jest najnowszym „dzieckiem” w bogatej działalności sportowej AUDI AG. W 2007 roku Audi zostało pierwszym sponsorem TP 52 Breitling MedCups, który od 2008 roku nosi nazwę Audi MedCup. Teraz, przy Louis Vuitton Pacific Series, można powiedzieć „cumy rzuć” dla niemiecko - włoskiej współpracy.
źródło: Audi
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Audi i Prada - niemiecka marka samochodowa i włoski dom mody łączą siły
Podobne: Audi i Prada - niemiecka marka samochodowa i włoski dom mody łączą siły



Podobne galerie: Audi i Prada - niemiecka marka samochodowa i włoski dom mody łączą siły


Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Audi
Galerie zdjęć
Newsletter