Portal V10 » Aktualności » BMW 330e - prezentacja hybrydowej "trójki"

BMW 330e - prezentacja hybrydowej "trójki"
Po prezentacji modelu BMW M340i przyszła pora na ujawnienie szczegółów kolejnej wersji nowej "trójki". Dziś bawarska marka przedstawiła BMW 330e, czyli hybrydową wersję swojego najnowszego sedana.
BMW 330e korzysta z dwulitrowego silnika benzynowego, który generuje 181 KM. Konwencjonalna jednostka została sparowana z silnikiem elektrycznym o mocy 67 KM. Ten silnik może dostać chwilowe doładowanie zwiększające moc do 107 KM. W efekcie napęd oferuje moc 248 KM z możliwością doładowania do 288 KM. Przyrost mocy jest dostępny w sportowym trybie jazdy. Ten zmienia parametry pracy poszczególnych podzespołów oferując bardziej dynamiczne doznania. Napęd PHEV od BMW pozwoli "trójce" na pokonanie 60 km na prądzie. W trybie elektrycznym prędkość maksymalna wyniesie 140 km/h. BMW 330e może się pochwalić przyspieszeniem do setki w czasie 6 sekund. Prędkość maksymalna wynosi 230 km/h. Jednostki sparowano z ośmiobiegową skrzynią automatyczną, która dzięki ergonomicznemu projektowi jest dłuższa od konwencjonalnej zaledwie o 15 mm. Zestaw baterii litowo-jonowych ma pojemność 12 kWh. Akumulatory umieszczono pod fotelami pasażerów. Kolejne szczegóły powinny zostać opublikowane wkrótce.
BMW 330e korzysta z dwulitrowego silnika benzynowego, który generuje 181 KM. Konwencjonalna jednostka została sparowana z silnikiem elektrycznym o mocy 67 KM. Ten silnik może dostać chwilowe doładowanie zwiększające moc do 107 KM. W efekcie napęd oferuje moc 248 KM z możliwością doładowania do 288 KM. Przyrost mocy jest dostępny w sportowym trybie jazdy. Ten zmienia parametry pracy poszczególnych podzespołów oferując bardziej dynamiczne doznania. Napęd PHEV od BMW pozwoli "trójce" na pokonanie 60 km na prądzie. W trybie elektrycznym prędkość maksymalna wyniesie 140 km/h. BMW 330e może się pochwalić przyspieszeniem do setki w czasie 6 sekund. Prędkość maksymalna wynosi 230 km/h. Jednostki sparowano z ośmiobiegową skrzynią automatyczną, która dzięki ergonomicznemu projektowi jest dłuższa od konwencjonalnej zaledwie o 15 mm. Zestaw baterii litowo-jonowych ma pojemność 12 kWh. Akumulatory umieszczono pod fotelami pasażerów. Kolejne szczegóły powinny zostać opublikowane wkrótce.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
BMW 330e - prezentacja hybrydowej "trójki"
Podobne: BMW 330e - prezentacja hybrydowej "trójki"




Podobne galerie: BMW 330e - prezentacja hybrydowej "trójki"



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit BMW
Galerie zdjęć
Newsletter