Portal V10 » Tuning » BMW GP3.10 - tuning AC Schnitzer
BMW GP3.10 - tuning AC Schnitzer
2007-09-10 - P. Ciszewski Tagi:
Ponieważ Frankfurcki Salon Samochodowy będzie odbywać się w duchu „Z
ekologią za pan brat”, tuningowi specjaliści od AC Schnitzer
zaprezentują zmodyfikowany model BMW serii 3 Coupe.
Pojazd o oznaczeniu GP3.10 jest wyposażony w zmodyfikowany silnik z BMW M5/M6. Jednostka V10, 5.0 l. dostarcza moc 552 KM (o 45 więcej niż w M5/M6) oraz dysponuje momentem obrotowym na poziomie 540 Nm. Silnik może być zasilany zwykłą benzyną lub gazem LPG. W czasie pracy na gazie, emituje 15 procent mniej CO2. Niestety nie wiadomo, o ile jest słabszy. GP3.10 przyspiesza do 100 km/h w 4,5 sekundy a do 200 km/h w 13,9 sekundy. Prędkość maksymalną producent określa na 320 km/h. Oprócz silnika, modyfikacjom poddane zostało także zawieszenie, hamulce, opony oraz ogólny wygląd BMW 3 Coupe.
Swoją drogą nie wiadomo z czego specjaliści z AC Schnitzer się tak cieszą i czym się chwalą. Wystarczyło by, żeby przyjechali do Polski - zobaczyli by, że instalację LPG można włożyć absolutnie do wszystkiego, od Fiata 126p na Jeep’ie Grand Cherokee HEMI skończywszy. I nie jest to u nas bynajmniej powód do dumy.
Pojazd o oznaczeniu GP3.10 jest wyposażony w zmodyfikowany silnik z BMW M5/M6. Jednostka V10, 5.0 l. dostarcza moc 552 KM (o 45 więcej niż w M5/M6) oraz dysponuje momentem obrotowym na poziomie 540 Nm. Silnik może być zasilany zwykłą benzyną lub gazem LPG. W czasie pracy na gazie, emituje 15 procent mniej CO2. Niestety nie wiadomo, o ile jest słabszy. GP3.10 przyspiesza do 100 km/h w 4,5 sekundy a do 200 km/h w 13,9 sekundy. Prędkość maksymalną producent określa na 320 km/h. Oprócz silnika, modyfikacjom poddane zostało także zawieszenie, hamulce, opony oraz ogólny wygląd BMW 3 Coupe.
Swoją drogą nie wiadomo z czego specjaliści z AC Schnitzer się tak cieszą i czym się chwalą. Wystarczyło by, żeby przyjechali do Polski - zobaczyli by, że instalację LPG można włożyć absolutnie do wszystkiego, od Fiata 126p na Jeep’ie Grand Cherokee HEMI skończywszy. I nie jest to u nas bynajmniej powód do dumy.
źródło: Carscoop
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
2
Komentarze do:
BMW GP3.10 - tuning AC Schnitzer
Newsletter
Galerie zdjęć