Portal V10 » Aktualności » BMW M3 CS - sportowych doznań ciąg dalszy

BMW w ostatnim czasie dość mocno rozbudowuje gamę swoich sportowych modeli M. Po prezentacji M4 CS przyszedł czas na rodzinnego sedana, z którym nie będzie żartów. M3 CS jest lżejsze, mocniejsze i co najważniejsze szybsze.
Jest to edycja limitowana - na rynek trafi 1200 samochodów z czego 500 pojawi się w USA. Za co przyjdzie nam zapłacić 500 tys. zł? M3 CS to ta sama rzędowa szóstka co w standardowym M3. Tutaj dysponuje mocą 453KM oraz momentem wyższym o 10Nm w porównaniu do zywkłej M. Auto odchudzono o 49 kg, dzięki położeniu carbonu w miejscu maski i dachu. Stylistycznie samochód odznaczać się będzie wiekszymi końcówkami wydechu, masywniejszą sylwetką oraz dodatkowym ospojlerowaniem w postaci splittera i dokładek po bokach. Wnętrze zaprosi nas połączniem alcantary i skóry oraz sportowymi fotelami. O dobre czasy na torze zadba aktywny dyferencjał Acitve M z pakietu M Performance. Obręcze kół obite w Micheliny Pilot Super Sport były wzorowane na serii wyścigowej DTM. Auto przyspiesza do pierwszej setki w 3,8s, a prędkośc maksymalną ograniczono elektrocznie do 280 km/h. Samochód z pewnością zyska na wartości na rynku wtórnym, a więc kto pierwszy ten lepszy.
Jest to edycja limitowana - na rynek trafi 1200 samochodów z czego 500 pojawi się w USA. Za co przyjdzie nam zapłacić 500 tys. zł? M3 CS to ta sama rzędowa szóstka co w standardowym M3. Tutaj dysponuje mocą 453KM oraz momentem wyższym o 10Nm w porównaniu do zywkłej M. Auto odchudzono o 49 kg, dzięki położeniu carbonu w miejscu maski i dachu. Stylistycznie samochód odznaczać się będzie wiekszymi końcówkami wydechu, masywniejszą sylwetką oraz dodatkowym ospojlerowaniem w postaci splittera i dokładek po bokach. Wnętrze zaprosi nas połączniem alcantary i skóry oraz sportowymi fotelami. O dobre czasy na torze zadba aktywny dyferencjał Acitve M z pakietu M Performance. Obręcze kół obite w Micheliny Pilot Super Sport były wzorowane na serii wyścigowej DTM. Auto przyspiesza do pierwszej setki w 3,8s, a prędkośc maksymalną ograniczono elektrocznie do 280 km/h. Samochód z pewnością zyska na wartości na rynku wtórnym, a więc kto pierwszy ten lepszy.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
BMW M3 CS - sportowych doznań ciąg dalszy
Podobne: BMW M3 CS - sportowych doznań ciąg dalszy




Podobne galerie: BMW M3 CS - sportowych doznań ciąg dalszy



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit BMW
Galerie zdjęć
Newsletter