Portal V10 » Aktualności » BMW M8 debiutuje w czterech odsłonach. Coupe, cabrio i wersje Competition

BMW M8 debiutuje w czterech odsłonach. Coupe, cabrio i wersje Competition
2019-06-06 - J. Kruczek Tagi: BMW M8, BMW, BMW serii 8, BMW 8 Series
Musieliśmy trochę poczekać, ale warto było. Oto BMW M8, czyli świetnie wyglądające gran turismo rzucające wyzwanie supersamochodom.
BMW M8 został zapowiedziany wraz z premierą nowej serii 8. Od początku wiedzieliśmy, że nowy model po kuracji w oddziale M będzie rasową sportową maszyną. I tak faktycznie się stało. Dziś pokazano BMW M8 w wersji coupe oraz cabrio. Przede wszystkim pod długą maską drzemie podwójnie doładowane 4,4-litrowe V8 znane z modelu M5. Oznacza to, że naciśnięcie pedału gazu wyzwala moc 600 KM oraz moment obrotowy 750 Nm. Pierwszą setkę zobaczymy na prędkościomierzu po upływie 3,3 s. Kabriolet jest wolniejszy o zaledwie 0,1 s. Zbyt wolno? BMW oferuje oba nadwozia także w wersji Competition. Oferuje ona wzrost mocy do 625 KM, co się przekłada na przyspieszenia o 0,1 s lepsze. Inżynierowie zapożyczyli od M5 także napęd. Oznacza to, że w standardzie BMW M8 posiada napęd 4x4, ale można go przełączyć na wersję tylnonapędową. Także aktywne zawieszenie oferuje bardziej sportowe tryby, a elektronika pozwala włączyć tryb do zabawy w poślizgach.
BMW M8 korzysta z układu hamulcowego pracującego w dwóch trybach. Na drodze wybierzemy delikatniejszy, bardziej komfortowy, a na torze załączymy wyczynową pracę hamulców. Opcjonalnie można skorzystać z tarcz węglowo-ceramicznych. Topowa wersja ma być bardzo bogato wyposażona. Oczywiście nie zabrakło agresywnych dodatków nadwozia pozwalających na pierwszy rzut oka rozpoznać rasową wersję M8.
BMW M8 został zapowiedziany wraz z premierą nowej serii 8. Od początku wiedzieliśmy, że nowy model po kuracji w oddziale M będzie rasową sportową maszyną. I tak faktycznie się stało. Dziś pokazano BMW M8 w wersji coupe oraz cabrio. Przede wszystkim pod długą maską drzemie podwójnie doładowane 4,4-litrowe V8 znane z modelu M5. Oznacza to, że naciśnięcie pedału gazu wyzwala moc 600 KM oraz moment obrotowy 750 Nm. Pierwszą setkę zobaczymy na prędkościomierzu po upływie 3,3 s. Kabriolet jest wolniejszy o zaledwie 0,1 s. Zbyt wolno? BMW oferuje oba nadwozia także w wersji Competition. Oferuje ona wzrost mocy do 625 KM, co się przekłada na przyspieszenia o 0,1 s lepsze. Inżynierowie zapożyczyli od M5 także napęd. Oznacza to, że w standardzie BMW M8 posiada napęd 4x4, ale można go przełączyć na wersję tylnonapędową. Także aktywne zawieszenie oferuje bardziej sportowe tryby, a elektronika pozwala włączyć tryb do zabawy w poślizgach.
BMW M8 korzysta z układu hamulcowego pracującego w dwóch trybach. Na drodze wybierzemy delikatniejszy, bardziej komfortowy, a na torze załączymy wyczynową pracę hamulców. Opcjonalnie można skorzystać z tarcz węglowo-ceramicznych. Topowa wersja ma być bardzo bogato wyposażona. Oczywiście nie zabrakło agresywnych dodatków nadwozia pozwalających na pierwszy rzut oka rozpoznać rasową wersję M8.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
BMW M8 debiutuje w czterech odsłonach. Coupe, cabrio i wersje Competition
Podobne: BMW M8 debiutuje w czterech odsłonach. Coupe, cabrio i wersje Competition




Podobne galerie: BMW M8 debiutuje w czterech odsłonach. Coupe, cabrio i wersje Competition



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit BMW
Newsletter
Galerie zdjęć