Portal V10 » Aktualności » BMW serii 5 Touring 2010 - kolejne informacje i polski cennik
BMW serii 5 Touring 2010 - kolejne informacje i polski cennik
2010-03-15 - K. Spychalski Tagi: BMW, Kombi, BMW serii 5
Nowe BMW serii 5 Touring jest uosobieniem perfekcyjnego połączenia radości z jazdy i wydajności oraz wszechstronności i sportowej elegancji.
Czwarta generacja biznesowego Touringa przyciąga charyzmatyczną
estetyką sylwetki, nowoczesną funkcjonalnością na najwyższym poziomie i
charakterystyczną dla marki dynamiką jazdy w połączeniu ze wzorcową
wydajnością. Liczne dodatki zapewniające komfort i bezpieczeństwo,
które zawierają spotykane tylko w BMW systemy asystujące, potwierdzają
doskonałą jakość nowego BMW serii 5 Touring jako idealnego pojazdu do
podróży w wyższej klasie średniej.
Stylistyka: indywidualna linia, sportowa elegancja. Stylistyka nowego BMW serii 5 Touring nosi znamiona dużej indywidualności w proporcjach i w kształcie karoserii. Ta oryginalność i rozpoznawalność nadaje mu dynamiczny i silny charakter. Długa maska silnika, krótkie zwisy, największy rozstaw osi w swoim segmencie, wydłużona linia boczna i dynamicznie opadająca ku tyłowi linia dachu sprawiają, że na tle konkurencji nowe BMW serii 5 Touring wyróżnia się wyjątkową elegancją.
Zobacz także: BMW serii 5 Touring 2010 - galeria »Wszechstronność: Inteligentne rozwiązania dla uzyskania nowoczesnej funkcjonalności.
Ze swoim uniwersalnym wnętrzem i inteligentnymi rozwiązaniami nowe BMW
serii 5 Touring może sprostać najróżniejszym wymaganiom. Pojemność
bagażnika wynosi 560 l. Pojemność tę można zwiększyć z zależności od
potrzeb nawet do 1670 litrów dzięki unikalnej dla tego segmentu
funkcjonalności oparcia tylnej kanapy.
Oparcie dzielone jest w stosunku 40 : 20 : 40, jego nachylenie
można regulować w zakresie 11 stopni. Oparcie można złożyć po
naciśnięciu dwóch dźwigni znajdujących się w bagażniku, pokrywa
przestrzeni ładunkowej opuszcza się automatycznie podczas zamykania
tylnej klapy. Osobno otwierana tylna szyba automatycznie unosi się w
górę po naciśnięciu przycisku.
Wrażenia z jazdy: doskonała dynamika i niezależny komfort.
Nowoczesna technologia napędu i zawieszenia nadaje pojazdowi doskonały, sportowy charakter i zwiększa komfort jazdy. Opcjonalnie układ kontroli dynamiki jazdy pozwala dobrać indywidualną konfigurację pojazdu. Nowe BMW serii 5 Touring wyposażone jest standardowo w pneumatyczne zawieszenie tylnej osi wraz z regulacją poziomu nadwozia, a opcjonalnie samochód jest dostępny z układem Adaptive Drive oraz zintegrowanym aktywnym układem kierowniczym. W chwili rozpoczęcia produkcji nowego BMW serii 5 Touring oferowane będą dwa sześciocylindrowe rzędowe silniki benzynowe oraz jeden sześciocylindrowy i jeden czterocylindrowy silnik wysokoprężny. BMW 520d Touring napędzane jest czterocylindrowym silnikiem wysokoprężnym o mocy 135 kW/184 KM z aluminiową skrzynią korbową i układem wtrysku bezpośredniego Common-Rail, standardowo wyposażone w funkcję Auto Start Stop, średnie zużycie paliwa w cyklu pomiarowym UE 5 wynosi 5,2 l na 100 km, a emisja spalin kształtuje się na poziomie 137 g CO2 na km, co plasuje go na pierwszym miejscu w segmencie pod względem wydajności. W BMW 535i Touring sześciocylindrowy silnik rzędowy w technologii BMW TwinPower Turbo z bezpośrednim wtryskiem benzyny High Precision Injection i układem VALVETRONIC osiąga moc 225 kW/306 KM. Maksymalna moc sześciocylindrowego silnika z bezpośrednim wtryskiem benzyny (High Precision Injection) w BMW 523i Touring w trybie mieszanki ubogiej wynosi 150 kW/204 KM. W BMW 530d Touring zastosowano sześciocylindrowy rzędowy silnik wysokoprężny o mocy 180 kW/245 KM, spełniający wymogi normy Euro 6 dzięki opcjonalnej technologii BMW BluePerformance. Standardowo wszystkie wersje nowego BMW serii 5 Touring są zgodne z normą Euro 5.
BMW EfficientDynamics: BMW serii 5 umacnia pozycję lidera. W wyposażeniu dodatkowym wszystkich wersji nowego BMW serii 5 Touring oferowana jest ośmiobiegowa skrzynia automatyczna. Przyczynia się ona dodatkowo do zwiększenia wydajności, podobnie jak elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego EPS, zastosowane we wszystkich wersjach. Do standardowych rozwiązań BMW EfficientDynamics zastosowanych w samochodzie w kombinacji zależnej od danego modelu należą: odzysk energii hamowania, funkcja Auto Start Stop (BMW 520d), wskaźnik zmiany biegu, odpowiednie do potrzeb sterowanie agregatami pomocniczymi i aktywna aerodynamika poprzez sterowanie klapami powietrza. Inteligentna lekka konstrukcja składa się z drzwi, maski silnika, przednich błotników, komponentów układu napędowego i jezdnego wykonanych z aluminium.
Innowacyjne systemy asystujące BMW ConnectedDrive. Oferta BMW ConnectedDrive obejmuje między innymi systemy asystujące, takie jak asystent parkowania (Parking Assistant), Surround View, ostrzeżenie przed najechaniem z funkcją hamowania, w połączeniu z aktywnym tempomatem (Active Cruise Control), ostrzeganiem przed zmianą pasa ruchu i przed zjechaniem z pasa ruchu (Lane Change Warning i Lane Departure Warning), funkcja Speed Limit Info, asystentem świateł drogowych, BMW Night Vision z rozpoznawaniem osób oraz wyświetlacz Head Up. Ponadto wykorzystano innowacyjne funkcje biurowe za pośrednictwem Bluetooth. Rozwój i produkcja wspólna z BMW serii 7.
BMW serii 5 Touring bazuje na nowej konstrukcji samochodu, która jest wykorzystywana również w luksusowych limuzynach BMW serii 7. Dzięki wspólnej produkcji BMW serii 5 Touring, BMW serii Limuzyna, BMW serii 5 Gran Turismo i BMW serii 7 w fabryce BMW w Dingolfing oraz szerokiemu wykorzystaniu komponentów uzyskano wysokowydajny produkt o najwyższych standardach jakości.
Warianty silnikowe: BMW 535i Touring: sześciocylindrowy rzędowy silnik benzynowy z technologią TwinPower Turbo, z wtryskiem bezpośrednim (High Precision Injection) i systemem VALVETRONIC,
pojemność silnika: 2979 cm3, moc: 225 kW/306 KM przy 5800 obr/min,
maks. moment obrotowy: 400 Nm w zakresie 1200-5000 obr/min,
przyspieszenie [0-100 km/h]: 6,0 s (ze skrzynią automatyczną: 6,1 s),
maksymalna prędkość: 250 km/h,
średnie zużycie paliwa wg UE: 8,6 l/100 km (ze skrzynią automatyczną: 8,5 l), emisja CO2 wg UE: 201 (ze skrzynią automatyczną: 197) g/km, zgodność z normą emisji spalin Euro 5. BMW 523i Touring: sześciocylindrowy rzędowy silnik benzynowy z wtryskiem bezpośrednim (High Precision Injection) w trybie mieszanki ubogiej,
pojemność silnika: 2996 cm3, moc: 150 kW/204 KM przy 6100 obr/min,
maks. moment obrotowy: 270 Nm w zakresie 1500-4250 obr/min,
przyspieszenie [0 - 100 km/h]: 8,2 s (ze skrzynią automatyczną: 8,4 s),
maksymalna prędkość: 231 km/h (ze skrzynią automatyczną: 227 km/h,
średnie zużycie paliwa wg UE: 7,9 l/100 km (ze skrzynią automatyczną: 7,8 l), emisja CO2 wg UE: 185 (ze skrzynią automatyczną: 182) g/km, zgodność z normą emisji spalin Euro 5. BMW 530d Touring: sześciocylindrowy rzędowy silnik wysokoprężny z aluminiową skrzynią korbową, z turbosprężarką ze zmienną geometrią turbiny i z wtryskiem bezpośrednim Common-Rail (wtryskiwacze piezoelektryczne, maks. ciśnienie wtrysku: 1800 bar),
pojemność silnika: 2993 cm3, moc: 180 kW/245 KM przy 4000 obr/min,
maks. moment obrotowy: 540 Nm w zakresie 1 750-3000 obr/min,
przyspieszenie [0 - 100 km/h]: 6,4 s (ze skrzynią automatyczną: 6,4 s),
maksymalna prędkość: 243 km/h (ze skrzynią automatyczną: 242 km/h,
średnie zużycie paliwa wg UE: 6,4 l/100 km (ze skrzynią automatyczną: 6,3 l), emisja CO2 wg UE: 169 (ze skrzynią automatyczną: 165) g/km, zgodność z normą emisji spalin Euro 5. BMW 520d Touring: czterocylindrowy silnik wysokoprężny z aluminiową skrzynią korbową, z turbosprężarką ze zmienną geometrią turbiny i z wtryskiem bezpośrednim Common-Rail (wtryskiwacze elektromagnetyczne, maks. ciśnienie wtrysku: 1800 bar),
pojemność silnika: 1995 cm3, moc: 135 kW/184 KM przy 4000 obr/min,
maks. moment obrotowy: 380 Nm w zakresie 1750-2750 obr/min,
przyspieszenie [0 - 100 km/h]: 8,3 s (ze skrzynią automatyczną: 8,3 s),
maksymalna prędkość: 222 km/h (ze skrzynią automatyczną: 220 km/h,
średnie zużycie paliwa wg UE: 5,2 l/100 km (ze skrzynią automatyczną: 5,3 l), emisja CO2 wg UE: 137 (ze skrzynią automatyczną: 139) g/km, zgodność z normą emisji spalin Euro 5. Ceny modeli podstawowych (brutto):
· 523i - 208 300zł
· 535i - 245 300zł
· 520d - 183 700zł
· 530d - 242 300zł
Stylistyka: indywidualna linia, sportowa elegancja. Stylistyka nowego BMW serii 5 Touring nosi znamiona dużej indywidualności w proporcjach i w kształcie karoserii. Ta oryginalność i rozpoznawalność nadaje mu dynamiczny i silny charakter. Długa maska silnika, krótkie zwisy, największy rozstaw osi w swoim segmencie, wydłużona linia boczna i dynamicznie opadająca ku tyłowi linia dachu sprawiają, że na tle konkurencji nowe BMW serii 5 Touring wyróżnia się wyjątkową elegancją.
Zobacz także: BMW serii 5 Touring 2010 - galeria »
Nowoczesna technologia napędu i zawieszenia nadaje pojazdowi doskonały, sportowy charakter i zwiększa komfort jazdy. Opcjonalnie układ kontroli dynamiki jazdy pozwala dobrać indywidualną konfigurację pojazdu. Nowe BMW serii 5 Touring wyposażone jest standardowo w pneumatyczne zawieszenie tylnej osi wraz z regulacją poziomu nadwozia, a opcjonalnie samochód jest dostępny z układem Adaptive Drive oraz zintegrowanym aktywnym układem kierowniczym. W chwili rozpoczęcia produkcji nowego BMW serii 5 Touring oferowane będą dwa sześciocylindrowe rzędowe silniki benzynowe oraz jeden sześciocylindrowy i jeden czterocylindrowy silnik wysokoprężny. BMW 520d Touring napędzane jest czterocylindrowym silnikiem wysokoprężnym o mocy 135 kW/184 KM z aluminiową skrzynią korbową i układem wtrysku bezpośredniego Common-Rail, standardowo wyposażone w funkcję Auto Start Stop, średnie zużycie paliwa w cyklu pomiarowym UE 5 wynosi 5,2 l na 100 km, a emisja spalin kształtuje się na poziomie 137 g CO2 na km, co plasuje go na pierwszym miejscu w segmencie pod względem wydajności. W BMW 535i Touring sześciocylindrowy silnik rzędowy w technologii BMW TwinPower Turbo z bezpośrednim wtryskiem benzyny High Precision Injection i układem VALVETRONIC osiąga moc 225 kW/306 KM. Maksymalna moc sześciocylindrowego silnika z bezpośrednim wtryskiem benzyny (High Precision Injection) w BMW 523i Touring w trybie mieszanki ubogiej wynosi 150 kW/204 KM. W BMW 530d Touring zastosowano sześciocylindrowy rzędowy silnik wysokoprężny o mocy 180 kW/245 KM, spełniający wymogi normy Euro 6 dzięki opcjonalnej technologii BMW BluePerformance. Standardowo wszystkie wersje nowego BMW serii 5 Touring są zgodne z normą Euro 5.
BMW EfficientDynamics: BMW serii 5 umacnia pozycję lidera. W wyposażeniu dodatkowym wszystkich wersji nowego BMW serii 5 Touring oferowana jest ośmiobiegowa skrzynia automatyczna. Przyczynia się ona dodatkowo do zwiększenia wydajności, podobnie jak elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego EPS, zastosowane we wszystkich wersjach. Do standardowych rozwiązań BMW EfficientDynamics zastosowanych w samochodzie w kombinacji zależnej od danego modelu należą: odzysk energii hamowania, funkcja Auto Start Stop (BMW 520d), wskaźnik zmiany biegu, odpowiednie do potrzeb sterowanie agregatami pomocniczymi i aktywna aerodynamika poprzez sterowanie klapami powietrza. Inteligentna lekka konstrukcja składa się z drzwi, maski silnika, przednich błotników, komponentów układu napędowego i jezdnego wykonanych z aluminium.
Innowacyjne systemy asystujące BMW ConnectedDrive. Oferta BMW ConnectedDrive obejmuje między innymi systemy asystujące, takie jak asystent parkowania (Parking Assistant), Surround View, ostrzeżenie przed najechaniem z funkcją hamowania, w połączeniu z aktywnym tempomatem (Active Cruise Control), ostrzeganiem przed zmianą pasa ruchu i przed zjechaniem z pasa ruchu (Lane Change Warning i Lane Departure Warning), funkcja Speed Limit Info, asystentem świateł drogowych, BMW Night Vision z rozpoznawaniem osób oraz wyświetlacz Head Up. Ponadto wykorzystano innowacyjne funkcje biurowe za pośrednictwem Bluetooth. Rozwój i produkcja wspólna z BMW serii 7.
BMW serii 5 Touring bazuje na nowej konstrukcji samochodu, która jest wykorzystywana również w luksusowych limuzynach BMW serii 7. Dzięki wspólnej produkcji BMW serii 5 Touring, BMW serii Limuzyna, BMW serii 5 Gran Turismo i BMW serii 7 w fabryce BMW w Dingolfing oraz szerokiemu wykorzystaniu komponentów uzyskano wysokowydajny produkt o najwyższych standardach jakości.
Warianty silnikowe: BMW 535i Touring: sześciocylindrowy rzędowy silnik benzynowy z technologią TwinPower Turbo, z wtryskiem bezpośrednim (High Precision Injection) i systemem VALVETRONIC,
pojemność silnika: 2979 cm3, moc: 225 kW/306 KM przy 5800 obr/min,
maks. moment obrotowy: 400 Nm w zakresie 1200-5000 obr/min,
przyspieszenie [0-100 km/h]: 6,0 s (ze skrzynią automatyczną: 6,1 s),
maksymalna prędkość: 250 km/h,
średnie zużycie paliwa wg UE: 8,6 l/100 km (ze skrzynią automatyczną: 8,5 l), emisja CO2 wg UE: 201 (ze skrzynią automatyczną: 197) g/km, zgodność z normą emisji spalin Euro 5. BMW 523i Touring: sześciocylindrowy rzędowy silnik benzynowy z wtryskiem bezpośrednim (High Precision Injection) w trybie mieszanki ubogiej,
pojemność silnika: 2996 cm3, moc: 150 kW/204 KM przy 6100 obr/min,
maks. moment obrotowy: 270 Nm w zakresie 1500-4250 obr/min,
przyspieszenie [0 - 100 km/h]: 8,2 s (ze skrzynią automatyczną: 8,4 s),
maksymalna prędkość: 231 km/h (ze skrzynią automatyczną: 227 km/h,
średnie zużycie paliwa wg UE: 7,9 l/100 km (ze skrzynią automatyczną: 7,8 l), emisja CO2 wg UE: 185 (ze skrzynią automatyczną: 182) g/km, zgodność z normą emisji spalin Euro 5. BMW 530d Touring: sześciocylindrowy rzędowy silnik wysokoprężny z aluminiową skrzynią korbową, z turbosprężarką ze zmienną geometrią turbiny i z wtryskiem bezpośrednim Common-Rail (wtryskiwacze piezoelektryczne, maks. ciśnienie wtrysku: 1800 bar),
pojemność silnika: 2993 cm3, moc: 180 kW/245 KM przy 4000 obr/min,
maks. moment obrotowy: 540 Nm w zakresie 1 750-3000 obr/min,
przyspieszenie [0 - 100 km/h]: 6,4 s (ze skrzynią automatyczną: 6,4 s),
maksymalna prędkość: 243 km/h (ze skrzynią automatyczną: 242 km/h,
średnie zużycie paliwa wg UE: 6,4 l/100 km (ze skrzynią automatyczną: 6,3 l), emisja CO2 wg UE: 169 (ze skrzynią automatyczną: 165) g/km, zgodność z normą emisji spalin Euro 5. BMW 520d Touring: czterocylindrowy silnik wysokoprężny z aluminiową skrzynią korbową, z turbosprężarką ze zmienną geometrią turbiny i z wtryskiem bezpośrednim Common-Rail (wtryskiwacze elektromagnetyczne, maks. ciśnienie wtrysku: 1800 bar),
pojemność silnika: 1995 cm3, moc: 135 kW/184 KM przy 4000 obr/min,
maks. moment obrotowy: 380 Nm w zakresie 1750-2750 obr/min,
przyspieszenie [0 - 100 km/h]: 8,3 s (ze skrzynią automatyczną: 8,3 s),
maksymalna prędkość: 222 km/h (ze skrzynią automatyczną: 220 km/h,
średnie zużycie paliwa wg UE: 5,2 l/100 km (ze skrzynią automatyczną: 5,3 l), emisja CO2 wg UE: 137 (ze skrzynią automatyczną: 139) g/km, zgodność z normą emisji spalin Euro 5. Ceny modeli podstawowych (brutto):
· 523i - 208 300zł
· 535i - 245 300zł
· 520d - 183 700zł
· 530d - 242 300zł
źródło: BMW
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
BMW serii 5 Touring 2010 - kolejne informacje i polski cennik
Podobne: BMW serii 5 Touring 2010 - kolejne informacje i polski cennik
BMW serii 5 Touring - szczegółowe informacje na temat modelu 2010 »
Nowe BMW M550d xDrive - zachwyca mocą i osiągami »
Nowe BMW serii 5 Touring - tanio nie będzie »
BMW serii 5 Touring - przestrzeń w wydaniu premium »
Podobne galerie: BMW serii 5 Touring 2010 - kolejne informacje i polski cennik
BMW serii 5 Touring - model 2010 »
BMW 5 Touring - nowe kombi w obszernej galerii »
BMW 518d i 520d we wspólnej sesji »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Jak osiągnąć perfekcyjne wzornictwo natryskowe farbą? Skuteczne metody eliminacji pulsacji cieczy »
Volvo XC90 wzywane do serwisu z powodu wadliwej osłony kurtyn powietrznych »
Gumball 3000 2016 zakończy się w Bukareszcie »
Tapety na pulpit BMW
Galerie zdjęć
Dakar 2010 - najlepsze zdjęcia z tegorocznego rajdu [37]
Volkswagen Race Touareg 3 - prezentacja [27]
Newsletter