Portal V10 » Aktualności » Bollinger B1 i B2 - nowe prototypy terenowych modeli EV
Bollinger B1 i B2 - nowe prototypy terenowych modeli EV
2019-09-28 - J. Kruczek Tagi: Bollinger B1, Eko, 4x4, Bollinger, Bollinger B2
Bollinger zaprezentował kolejna prototypy modeli B1 i B2. Egzemplarze prototypowe określane mianem "beta" mają reprezentować wizję już bardzo bliską produkcji.
Pojazdy prawie się nie zmieniły względem pierwszych prototypów. Nadal mamy do czynienia z pojazdami przypominającymi aluminiowe skrzynki na kołach. Zaznaczmy, że model B1 jest SUVem, zaś B2 to praktyczny pickup. W przypadku drugiego modelu producent postawił na 1,7-metrową pakę oraz otwierane tylne okno pozwalające przewozić dłuższe przedmioty. Bollinger B1 i B2 będą wykorzystywać ten sam napęd. Oznacza to dwa silniki elektryczne o łącznej mocy 614 KM i momencie obrotowym 905 Nm. Silniki będą czerpać zasilanie z baterii o pojemności 120 kWh. Producent podaje przyspieszenie do setki rzędu 4,5 s oraz prędkość maksymalną 161 km/h. Tym razem producent nie napomniał o zasięgu nowych prototypów. Przypomnijmy, że wcześniej podawano zasięg około 320 km. W przypadku Bollingera B1 i B2 mamy otrzymać doskonałe możliwości w terenie. Z resztą wystarczy rzut oka na oba modele, aby wiedzieć, że nie są to pojazdy do błyszczenia na parkingach galerii handlowych. Produkcja miała ruszyć jeszcze w tym roku, ale teraz producent zapowiada opóźnienie i obiecuje podać szczegóły produkcyjnych wersji w najbliższych miesiącach.
Pojazdy prawie się nie zmieniły względem pierwszych prototypów. Nadal mamy do czynienia z pojazdami przypominającymi aluminiowe skrzynki na kołach. Zaznaczmy, że model B1 jest SUVem, zaś B2 to praktyczny pickup. W przypadku drugiego modelu producent postawił na 1,7-metrową pakę oraz otwierane tylne okno pozwalające przewozić dłuższe przedmioty. Bollinger B1 i B2 będą wykorzystywać ten sam napęd. Oznacza to dwa silniki elektryczne o łącznej mocy 614 KM i momencie obrotowym 905 Nm. Silniki będą czerpać zasilanie z baterii o pojemności 120 kWh. Producent podaje przyspieszenie do setki rzędu 4,5 s oraz prędkość maksymalną 161 km/h. Tym razem producent nie napomniał o zasięgu nowych prototypów. Przypomnijmy, że wcześniej podawano zasięg około 320 km. W przypadku Bollingera B1 i B2 mamy otrzymać doskonałe możliwości w terenie. Z resztą wystarczy rzut oka na oba modele, aby wiedzieć, że nie są to pojazdy do błyszczenia na parkingach galerii handlowych. Produkcja miała ruszyć jeszcze w tym roku, ale teraz producent zapowiada opóźnienie i obiecuje podać szczegóły produkcyjnych wersji w najbliższych miesiącach.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Bollinger B1 i B2 - nowe prototypy terenowych modeli EV
Podobne: Bollinger B1 i B2 - nowe prototypy terenowych modeli EV
Hummer powraca. Pierwszy spot elektrycznej terenówki »
Hummer - pierwszy elektryczny pickup marki zadebiutuje w 2022 roku »
Rivian R1T i R1S z funkcją Tank Turn »
Mercedes klasy G dostanie wariant elektryczny »
Podobne galerie: Bollinger B1 i B2 - nowe prototypy terenowych modeli EV
Mercedes EQC w obszernej galerii »
Jeep Compass - amerykański SUV w wersji 2019 »
Land Rover Defender w edycji Works V8 »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Jak osiągnąć perfekcyjne wzornictwo natryskowe farbą? Skuteczne metody eliminacji pulsacji cieczy »
Polerka samochodowa - rotacyjna czy orbitalna? »
Porsche 911 GT3 RS 2024 też dostało pakiet Manthey. Docisk na poziomie McLarena W1! »
Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter