Portal V10 » Aktualności » Brabham BT62 - powrót marki z torowym superautem

Brabham BT62 - powrót marki z torowym superautem
2018-05-03 - J. Kruczek Tagi: Brabham BT62, Brabham, Supersamochody
Brabham Automotive powraca na rynek ze swoim nowy modelem BT62. Maszyna została zaprezentowana jako torowy supersamochód pozbawiony homologacji drogowej.
Brabham BT62 od podstaw został zaprojektowany z myślą o jeździe po torze. Nadwozie wykonano w całości z włókna węglowego i wyposażono je w rozbudowaną aerodynamikę. Potężne wloty i spojlery jasno dają do zrozumienia jakie jest przeznaczenie tej maszyny. W nadkolach umieszczono 18-calowe koła z centralnym mocowaniem, które obuto w wyścigowe opony Michelin. Cała aerodynamika generuje docisk rzędu 1200 kg. A przy tym maszyna waży jedynie 972 kg na sucho. We wnętrzu znajdziemy homologowane przez FIA fotele kubełkowe i pasy szelkowe. Przed kierowcą znajdzie się zdejmowana kierownica oraz 12-calowy ekran instrumentów.
Producent zadbał o system gaśniczy oraz pełną klatkę bezpieczeństwa. Najważniejsze jednak to co pod maską. A za kierowcą znajdzie się wolnossący 5,4-litrowy silnik V8. Jednostka generuje moc 700 KM i moment obrotowy 666 Nm. Silnik sparowano z sześciobiegową skrzynią sekwencyjną. Brabham BT62 prezentuje się imponująco. Niestety nie znamy jego osiągów. Wiadomo za to, że powstanie 70 egzemplarzy, a każdy z nich to koszt jednego miliona funtów. Pierwsze 35 egzemplarzy otrzyma specjalne malowanie upamiętniające 35 zwycięstw marki w F1.
Brabham BT62 od podstaw został zaprojektowany z myślą o jeździe po torze. Nadwozie wykonano w całości z włókna węglowego i wyposażono je w rozbudowaną aerodynamikę. Potężne wloty i spojlery jasno dają do zrozumienia jakie jest przeznaczenie tej maszyny. W nadkolach umieszczono 18-calowe koła z centralnym mocowaniem, które obuto w wyścigowe opony Michelin. Cała aerodynamika generuje docisk rzędu 1200 kg. A przy tym maszyna waży jedynie 972 kg na sucho. We wnętrzu znajdziemy homologowane przez FIA fotele kubełkowe i pasy szelkowe. Przed kierowcą znajdzie się zdejmowana kierownica oraz 12-calowy ekran instrumentów.
Producent zadbał o system gaśniczy oraz pełną klatkę bezpieczeństwa. Najważniejsze jednak to co pod maską. A za kierowcą znajdzie się wolnossący 5,4-litrowy silnik V8. Jednostka generuje moc 700 KM i moment obrotowy 666 Nm. Silnik sparowano z sześciobiegową skrzynią sekwencyjną. Brabham BT62 prezentuje się imponująco. Niestety nie znamy jego osiągów. Wiadomo za to, że powstanie 70 egzemplarzy, a każdy z nich to koszt jednego miliona funtów. Pierwsze 35 egzemplarzy otrzyma specjalne malowanie upamiętniające 35 zwycięstw marki w F1.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Brabham BT62 - powrót marki z torowym superautem
Podobne: Brabham BT62 - powrót marki z torowym superautem




Podobne galerie: Brabham BT62 - powrót marki z torowym superautem



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć