Portal V10  »  Aktualności  »  Chiny najważniejszym rynkiem dla Volvo
Volvo XC90

Chiny najważniejszym rynkiem dla Volvo

2014-11-29 - A. Ruciński     Tagi: Volvo, Volvo XC90
Chiny wyprzedziły USA stając się najważniejszym rynkiem zbytu marki Volvo. W 2013 roku Volvo sprzedało tam 61 146 aut. W tym roku będzie to co najmniej 80 000 sztuk.

Długoterminowym celem marki jest roczna sprzedaż na poziomie 200 000 egzemplarzy w Chinach. Volvo chce to osiągnąć przy pomocy takich modeli jak XC90, XC60, czy topowe S90, które jak na razie jest w planach. Popularność Volvo w Chinach zaczęła gwałtownie wzrastać po tym jak szwedzka marka trafiła w ręce tamtejszego koncernu. Obecnie większość modeli Volvo powstaje i jest sprzedawana właśnie w Chinach.



źródło: carscoops

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
1

Komentarze do:

Chiny najważniejszym rynkiem dla Volvo

Chiny najważniejszym rynkiem dla Volvo
MateuszDziki32 2014-11-29 18:49
A dla mnie najlepszym źródłem informacji o historii motoryzacji jest "historia z kołem w tle".