Portal V10 » Aktualności » Chiny najważniejszym rynkiem dla Volvo

Chiny wyprzedziły USA stając się najważniejszym rynkiem zbytu marki Volvo. W 2013 roku Volvo sprzedało tam 61 146 aut. W tym roku będzie to co najmniej 80 000 sztuk.
Długoterminowym celem marki jest roczna sprzedaż na poziomie 200 000 egzemplarzy w Chinach. Volvo chce to osiągnąć przy pomocy takich modeli jak XC90, XC60, czy topowe S90, które jak na razie jest w planach. Popularność Volvo w Chinach zaczęła gwałtownie wzrastać po tym jak szwedzka marka trafiła w ręce tamtejszego koncernu. Obecnie większość modeli Volvo powstaje i jest sprzedawana właśnie w Chinach.
Długoterminowym celem marki jest roczna sprzedaż na poziomie 200 000 egzemplarzy w Chinach. Volvo chce to osiągnąć przy pomocy takich modeli jak XC90, XC60, czy topowe S90, które jak na razie jest w planach. Popularność Volvo w Chinach zaczęła gwałtownie wzrastać po tym jak szwedzka marka trafiła w ręce tamtejszego koncernu. Obecnie większość modeli Volvo powstaje i jest sprzedawana właśnie w Chinach.
źródło: carscoops
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
1
Komentarze do:
Chiny najważniejszym rynkiem dla Volvo
Podobne: Chiny najważniejszym rynkiem dla Volvo




Podobne galerie: Chiny najważniejszym rynkiem dla Volvo



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Volvo
Galerie zdjęć
Newsletter