Portal V10  »  Aktualności  »  Citroen skupi się na niższych segmentach rynku. DS będzie oddzielną marką
Citroen C4 Cactus

Citroen skupi się na niższych segmentach rynku. DS będzie oddzielną marką

2014-06-23 - A. Ruciński     Tagi: Citroen, Citroen DS, Citroen C4 Cactus
Citroen poinformował, że wprowadza w życie nową strategię "back to the race", dzięki której ma na poważnie powrócić do gry w Europie.

W ostatnich latach francuska marka nieco podupadła. Teraz zamierza pójść w ślad za bratnim Peugeotem i odbudować swoją pozycję. Pierwszą z głównych decyzji będzie sprzedaż modeli z serii DS pod oddzielną marką. To luksusowe pojazdy o nietypowym charakterze. Citroen nie chce więc, aby były mylone z modelami dla przeciętnego Kowalskiego. Tym bardziej, że w najbliższych latach marka Citroen zamierza postawić na niższe segmenty rynku, czyli małe crossovery, miejskie A i B oraz kompakty. Początkiem nowego jest C4 Cactus, który spotkał się z bardzo ciepłym przyjęciem potencjalnych klientów i wiele wskazuje, że odniesie sukces. Pomóc może atrakcyjna cena. C4 Cactus w podstawowym wariancie ma bowiem kosztować 14 000 euro. To mniej niż przeciętny kompakt. W ślad za nim pójdą kolejne ciekawe modele, które trafią na rynek już niebawem.



źródło: wcf

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Citroen skupi się na niższych segmentach rynku. DS będzie oddzielną marką