Portal V10 » Aktualności » Daihatsu Copen Ultimate S Edition - oryginalny roadster w wersji specjalnej
Daihatsu Copen Ultimate S Edition - oryginalny roadster w wersji specjalnej
2010-08-09 - K. Spychalski Tagi: Daihatsu, Edycje specjalne, Kabriolet
W Kraju Kwitnącej Wiśni na drogi wyjeżdża nowy model spod znaku Daihatsu. Japoński producent samochodów, należący obecnie do Toyoty, wprowadza do oferty specjalną edycję roadstera Copen.
Choć Copen już sam w sobie jest absolutnie niepowtarzalny, w wersji Ultimate S Edition znajdziemy elementy dodające autu unikalności. Są to nowe, 15-calowe felgi marki BBS, przeprojektowana atrapa chłodnicy, jak również elementy skrywające się we wnętrzu. W 2-osobowej kabinie pasażerskiej specjaliści z Daihatsu zdecydowali się zamontować kierownicę i dźwignię zmiany biegów ze znaczkiem Momo oraz sportowe fotele Recaro pokryte skórą lub alcantarą.
Pod maską niewielkiego, bo zaledwie 3,4-metrowego Copena kryje się mały silnik o pojemności 660cc, który dzięki turbodoładowaniu rozwija 64 KM (przy 6.000 obr./min.) i 110 Nm (przy 3.200 obr./min.). Do wyboru jest 5-biegowa skrzynia manualna i 4-biegowy „automat”.
Daihatsu Copen Ultimate S Edition
Daihatsu Copen Ultimate S Edition
Daihatsu Copen Ultimate S Edition
Daihatsu Copen Ultimate S Edition
Daihatsu Copen Ultimate S Edition
Daihatsu Copen Ultimate S Edition
Daihatsu Copen Ultimate S Edition
Daihatsu Copen Ultimate S Edition
Daihatsu Copen Ultimate S Edition
Daihatsu Copen Ultimate S Edition
Daihatsu Copen Ultimate S Edition
Choć Copen już sam w sobie jest absolutnie niepowtarzalny, w wersji Ultimate S Edition znajdziemy elementy dodające autu unikalności. Są to nowe, 15-calowe felgi marki BBS, przeprojektowana atrapa chłodnicy, jak również elementy skrywające się we wnętrzu. W 2-osobowej kabinie pasażerskiej specjaliści z Daihatsu zdecydowali się zamontować kierownicę i dźwignię zmiany biegów ze znaczkiem Momo oraz sportowe fotele Recaro pokryte skórą lub alcantarą.
Pod maską niewielkiego, bo zaledwie 3,4-metrowego Copena kryje się mały silnik o pojemności 660cc, który dzięki turbodoładowaniu rozwija 64 KM (przy 6.000 obr./min.) i 110 Nm (przy 3.200 obr./min.). Do wyboru jest 5-biegowa skrzynia manualna i 4-biegowy „automat”.
źródło: Carscoop
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Daihatsu Copen Ultimate S Edition - oryginalny roadster w wersji specjalnej
Podobne: Daihatsu Copen Ultimate S Edition - oryginalny roadster w wersji specjalnej




Podobne galerie: Daihatsu Copen Ultimate S Edition - oryginalny roadster w wersji specjalnej



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter