Portal V10 » Aktualności » Ferrari 458 Italia i Fiat 126p na Nurburgringu - specyfikacja "Malucha"
Ferrari 458 Italia i Fiat 126p na Nurburgringu - specyfikacja "Malucha"
2010-05-17 - K. Spychalski Tagi: Ferrari, Fiat, Odjechane, Supersamochody, Fiat 126p, Nurburgring, Ferrari 458 Italia
Na Nürburgringu, jednym z najciekawszych europejskich torów wyścigowych, dojdzie już wkrótce do nietypowego wydarzenia - pojedynku Ferrari 458 Italia z Fiatem 126p. Wyścig zwieńczy trzydniowe spotkanie pasjonatów sportowych samochodów typu GT, które odbędzie się w dniach 23-25 maja 2010 r.
Podczas pojedynku, Ferrari będzie musiało pokonać dwa okrążenia, a „Maluch” jedno. Dodatkowo na korzyść „Malucha” przemawia to, że jego przygotowaniem zajmą się doświadczeni mechanicy z poznańskiego serwisu AUTIM, a za jego kierownicą siądzie kierowca wyścigowy Maciej Kopański. O odpowiedni wygląd samochodu zadbali lakiernicy firmy NOVOL.
Ferrari 458 Italia kontra Porsche 911 GT3 RS Specyfikacja „Malucha”:
- klatka bezpieczeństwa zgodna z załącznikiem J
- zawieszenie Bilstein (zmodyfikowane do jazdy po torze)
- opony seryjne
- silnik zmodyfikowany o mocy 35 KM
- skrzynia biegów tzw. "krótka"
- auto podobne do maluchów jeżdżących w KJS-ach
Mówi Krzysztof Pogorzelec, współwłaściciel serwisu AUTIM:"Aby wyścig nie był jednostronny «Maluch» zostanie przygotowany indywidualnie. Źródła sukcesu upatrujemy głównie we właściwościach trakcyjnych samochodu, które pozwolą utrzymać stałą prędkość na torze. Podstawowa baza «Malucha» została zachowana, nadwozie nie jest przerabiane. Główne założenie to równe tempo jazdy. Naszą przewagą jest również fakt, iż za kierownicą «Malucha» usiądzie kierowca wyścigowy, a Ferrari poprowadzi właściciel, który dopiero co odebrał swój nowy samochód i raczej będzie starał się go nie uszkodzić."
- zawieszenie Bilstein (zmodyfikowane do jazdy po torze)
- opony seryjne
- silnik zmodyfikowany o mocy 35 KM
- skrzynia biegów tzw. "krótka"
- auto podobne do maluchów jeżdżących w KJS-ach
Mówi Krzysztof Pogorzelec, współwłaściciel serwisu AUTIM:"Aby wyścig nie był jednostronny «Maluch» zostanie przygotowany indywidualnie. Źródła sukcesu upatrujemy głównie we właściwościach trakcyjnych samochodu, które pozwolą utrzymać stałą prędkość na torze. Podstawowa baza «Malucha» została zachowana, nadwozie nie jest przerabiane. Główne założenie to równe tempo jazdy. Naszą przewagą jest również fakt, iż za kierownicą «Malucha» usiądzie kierowca wyścigowy, a Ferrari poprowadzi właściciel, który dopiero co odebrał swój nowy samochód i raczej będzie starał się go nie uszkodzić."
źródło: video: MotoTUBE
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
1
Komentarze do:
Ferrari 458 Italia i Fiat 126p na Nurburgringu - specyfikacja "Malucha"
Podobne: Ferrari 458 Italia i Fiat 126p na Nurburgringu - specyfikacja "Malucha"
Ferrari 458 Italia kontra... maluch - pojedynek na torze Nurburgring! »
Maluch i Ferrari na Nurburgringu - pojedynek nierozstrzygnięty! »
Ferrari 599XX i FXX - kilkadziesiąt egzemplarzy podczas testów na Nurburgringu! »
Nowe Ferrari 458 Italia - zobacz jak kręcono video promujące model! »
Podobne galerie: Ferrari 458 Italia i Fiat 126p na Nurburgringu - specyfikacja "Malucha"
Project F Ugur Sahin - ciekawa interpretacja Ferrari »
Nowe Ferrari 458 Italia »
Ferrari P80/C - unikatowe superauto w pełnej krasie »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Jak osiągnąć perfekcyjne wzornictwo natryskowe farbą? Skuteczne metody eliminacji pulsacji cieczy »
Volvo XC90 wzywane do serwisu z powodu wadliwej osłony kurtyn powietrznych »
Gumball 3000 2016 zakończy się w Bukareszcie »
Tapety na pulpit Fiat
Galerie zdjęć
Newsletter