Portal V10  »  Aktualności  »  Ferrari faworyzuje klientów decydujących się na dodatkowe wyposażenie
Ferrari 458 Speciale

Ferrari faworyzuje klientów decydujących się na dodatkowe wyposażenie

2014-11-24 - A. Ruciński     Tagi: Ferrari, Ferrari 458 Italia
Rynek supersamochodów rządzi się swoimi, specyficznymi prawami więc takie sytuacje nikogo już nie dziwią. Pozostawiają jednak pewien niesmak.

W czym problem? Otóż Ferrari 458 Speciale cieszy się tak ogromnym wzięciem, że Włosi nie nadążają z produkcją. Co ważne, liczba egzemplarzy jest limitowana. Włoska marka faworyzuje klientów, którzy zdecydowali się na bogatsze wyposażenie. Ci, którzy wybiorą 458 Speciale z drogimi dodatkami, odbiorą swoje auto przed klientami kupującymi "gołą" wersję nawet jeśli złożyli zamówienie później. To dość niesprawiedliwe, tym bardziej, że każdy z chętnych wpłacił po 20 000 dolarów zaliczki.

Jeśli zastanawiacie się dlaczego 458 Speciale cieszy się tak dużym zainteresowaniem śpieszymy z pomocą: prawdopodobnie jest to jedno z ostatnich, wolnossących Ferrari. Jako drugi powód można wymienić edycję specjalną. Wersje limitowane zawsze cieszą się dużym zainteresowaniem, gdyż dają poczucie wyjątkowości.



źródło: wcf

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
3

Komentarze do:

Ferrari faworyzuje klientów decydujących się na dodatkowe wyposażenie

Ferrari faworyzuje klientów decydujących się na dodatkowe wyposażenie
alexxok 2014-11-25 12:25
Wydając TAK DUŻE pieniądze na nowe Ferrari, nie powinno być wersji "podstawowej" i "wypasionej". Tylko od razu wersja ze wszystkim - czyli JEDNA.
slawex1983
Ferrari faworyzuje klientów decydujących się na dodatkowe wyposażenie
slawex1983 2014-11-25 12:46
Dokładnie
Ferrari faworyzuje klientów decydujących się na dodatkowe wyposażenie
gotax 2014-12-04 14:21
Nie wiem jaką różnicę robi tym ludziom wydanie kilkudziesięciu tysięcy w tę czy we wtę przy cenach tej marki.