Portal V10 » Aktualności » Fiat 500 "przemawia" w Berlinie
Fiat 500 kontynuuje swoje prezentacje, i po raz kolejny robi to w sposób innowacyjny i spektakularny. W sercu Berlina, w pobliżu legendarnego Checkpoint Charlie, na rogu Friedrichstraße, nowe kultowe włoskie auto przyciąga uwagę przechodniów z zawieszonego nad ziemią potężnego sześcianu reklamowego, prezentującego filmy, napisy i gigantycznych rozmiarów plansze.
Z dwóch bilboardów o powierzchni 288 metrów kwadratowych każdy, Fiat 500 zaprasza przechodniów do wysłania SMSa (hasło :Fiat 500”, numer telefonu 84000). W ten sposób przez wyświetlacz o długości 20 metrów przewijają się myśli i pozdrowienia, które są pokazywane również na stronie internetowej Fiata 500 za pomocą systemu RSS-feed.
To oryginalne przedsięwzięcie stanowi część strategii marketingowej, która od fazy poprzedzającej premierę miała zgromadzić miłośników z całego świata pod szyldem „500, auto dla ludzi, stworzone przez ludzi”. Wystarczy pomyśleć, że w projekcie Fiata 500 wzięło udział 3.000.000 osób, prezentujących swoje pomysły w obrębie platformy sieciowej http://www.500wantsyou.com/.
Ukierunkowana na wielką sensację kampania zewnętrzna, zorganizowana w samym sercu Berlina, została opracowana przez Fiata wraz z ekspertami od komunikacji Carat Wiesbaden oraz agencją Magic Touch z Hamburga.
Fiat 500 znalazł się już zresztą raz w centrum uwagi niemieckiej stolicy. 28 stycznia odbyła się w Berlinie ceremonia wręczenia prestiżowej nagrody „Car of the Year 2008” przyznanej Fiatowi 500. Z tej okazji w stolicy Niemiec miała miejsce oryginalna inicjatywa, która po raz pierwszy pozwoliła producentowi samochodów na wykorzystanie części sieci metra. Od Nowego Roku do 27 stycznia po torach metra jeździł wagon zamieniony w platformę, na której ustawiono dwa Fiaty 500 „ubrane” w wyjątkowy kolor nadwozia: ekskluzywną perłową biel. W ten sposób pasażerowie metra oczekujący na każdej ze 170 stacji mieli możliwość podziwiania najmniejszego Fiata.
To oryginalne przedsięwzięcie stanowi część strategii marketingowej, która od fazy poprzedzającej premierę miała zgromadzić miłośników z całego świata pod szyldem „500, auto dla ludzi, stworzone przez ludzi”. Wystarczy pomyśleć, że w projekcie Fiata 500 wzięło udział 3.000.000 osób, prezentujących swoje pomysły w obrębie platformy sieciowej http://www.500wantsyou.com/.
Fiat 500 znalazł się już zresztą raz w centrum uwagi niemieckiej stolicy. 28 stycznia odbyła się w Berlinie ceremonia wręczenia prestiżowej nagrody „Car of the Year 2008” przyznanej Fiatowi 500. Z tej okazji w stolicy Niemiec miała miejsce oryginalna inicjatywa, która po raz pierwszy pozwoliła producentowi samochodów na wykorzystanie części sieci metra. Od Nowego Roku do 27 stycznia po torach metra jeździł wagon zamieniony w platformę, na której ustawiono dwa Fiaty 500 „ubrane” w wyjątkowy kolor nadwozia: ekskluzywną perłową biel. W ten sposób pasażerowie metra oczekujący na każdej ze 170 stacji mieli możliwość podziwiania najmniejszego Fiata.
źródło: Mototarget
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Fiat 500 "przemawia" w Berlinie
Podobne: Fiat 500 "przemawia" w Berlinie
Video: Gymkhana 8, czyli Ken Block szaleje w Dubaju »
Fiat 500 ozdobiony... futrem »
Video: Fiat 500 w roli motorówki - ciekawa kampania reklamowa »
Video: Fiat 500 Abarth stworzony z nagich kobiet - ciekawa reklama »
Podobne galerie: Fiat 500 "przemawia" w Berlinie
Dodge Challenger w seksownej myjni samochodowej »
Oryginalny Fiat 500 z lat 60-tych należący do nowojorskiego muzeum »
Fiat 500 Spiaggina '58 - stylowa edycja specjalna »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Jak osiągnąć perfekcyjne wzornictwo natryskowe farbą? Skuteczne metody eliminacji pulsacji cieczy »
Volvo XC90 wzywane do serwisu z powodu wadliwej osłony kurtyn powietrznych »
Gumball 3000 2016 zakończy się w Bukareszcie »
Tapety na pulpit Fiat
Galerie zdjęć
Newsletter