Portal V10 » Aktualności » Fiat Bravo T-JET turbo
Fiat Bravo T-JET turbo
2007-08-31 - R. Branson Tagi:
Nowy silnik benzynowy z turbodoładowaniem T-JET, debiutuje w modelu Bravo.
Produkowany w zakładach włoskiego koncernu w miejscowości Piedimonte San Germano nowy Fiat Bravo jest dziełem specjalistów z Fiat Style Centre, którym zależało na stworzeniu samochodu, którego nadwozie już na pierwszy rzut oka charakteryzuje się wyjątkowym włoskim stylem. Niezwykle przestronną kabinę pasażerską zaprojektowano ze smakiem, a użytkownik doceni wysoką jakość materiałów oraz dbałość nawet o najmniejsze szczegóły. Samochód ma 434 cm długości, 179 cm szerokości, 150 cm wysokości, a rozstaw osi to 260 cm. Na uwagę zasługuje również bardzo obszerny bagażnik o pojemności 400 litrów.
Nowy silnik 1.4 16v turbo będzie oferowany w wersji sportowej o 110 kW (150 KM) mocy maksymalnej uzyskanej przy obrotach 5500 obr/min (dostępny w połowie roku). Silnik umożliwia elastyczną jazdę bez potrzeby częstej zmiany biegów. Wystarczy jednak nacisnąć pedał gazu, aby uzyskać natychmiastowe przyspieszenie. Przyczynia się do tego zmniejszona bezwładność turbosprężarki, która umożliwia uzyskanie maksymalnych osiągów po naciśnięciu na pedał przyspieszenia, bez uciążliwego opóźnienia, typowego dla tego rodzaju silników.
Produkowany w zakładach włoskiego koncernu w miejscowości Piedimonte San Germano nowy Fiat Bravo jest dziełem specjalistów z Fiat Style Centre, którym zależało na stworzeniu samochodu, którego nadwozie już na pierwszy rzut oka charakteryzuje się wyjątkowym włoskim stylem. Niezwykle przestronną kabinę pasażerską zaprojektowano ze smakiem, a użytkownik doceni wysoką jakość materiałów oraz dbałość nawet o najmniejsze szczegóły. Samochód ma 434 cm długości, 179 cm szerokości, 150 cm wysokości, a rozstaw osi to 260 cm. Na uwagę zasługuje również bardzo obszerny bagażnik o pojemności 400 litrów.
Nowy silnik 1.4 16v turbo będzie oferowany w wersji sportowej o 110 kW (150 KM) mocy maksymalnej uzyskanej przy obrotach 5500 obr/min (dostępny w połowie roku). Silnik umożliwia elastyczną jazdę bez potrzeby częstej zmiany biegów. Wystarczy jednak nacisnąć pedał gazu, aby uzyskać natychmiastowe przyspieszenie. Przyczynia się do tego zmniejszona bezwładność turbosprężarki, która umożliwia uzyskanie maksymalnych osiągów po naciśnięciu na pedał przyspieszenia, bez uciążliwego opóźnienia, typowego dla tego rodzaju silników.
źródło: Mototarget
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Fiat Bravo T-JET turbo
Galerie zdjęć
Newsletter