Portal V10  »  Aktualności  »  Ford Fiesta ST - 180-konny hot-hatch nakryty na Nurburgring
Ford Fiesta ST - zdjęcia szpiegowskie

Ford Fiesta ST - 180-konny hot-hatch nakryty na Nurburgring

2011-05-21 - A. Miklewska     Tagi: Ford, Ford Fiesta, Zdjęcia szpiegowskie, Hot-hatch, Ford Fiesta ST
Targi motoryzacyjne we Frankfurcie są tuż za rogiem. To właśnie na nich Ford ma zaprezentować model Fiesta ST. Samochód ten najprawdopodobniej będzie miał pod maską 1,6-litrowy silnik EcoBoost, o mocy 180 KM. Jednostka napędowa połączona będzie z sześciobiegową, manualną skrzynią biegów. Dostępna będzie także skrzynia automatyczna. Lekki hot-hatch z mocnym silnikiem będzie mógł na drodze zadziwić niejednego kozaka w wypasionym BMW. Wersja przedprodukcyjna małego hatchbacka została przyłapana ostatnio na torze Nurburgring, podczas testów. Możliwe, że produkcyjna wersja będzie miała bardziej agresywny wygląd - masywniejsze zderzaki, tylny spojler, dyfuzor i podwójny układ wydechowy. W środku nie powinno także zabraknąć foteli Recaro i sportowej kierownicy.



źródło: worldcarfans

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
3

Komentarze do:

Ford Fiesta ST - 180-konny hot-hatch nakryty na Nurburgring

Ford Fiesta ST - 180-konny hot-hatch nakryty na Nurburgring
84did 2011-05-23 10:46
moim zdaniem jest bezkonkurencyjne z POLO GTI skrzynia DSG to jest dopiero frajda :-) Dla mnie lopatki zmiany biegow na kierownicy warte sa nawet doplaty kilku tys € niestety takiej skrzyni ford nie moze zaoferowac nawet do Focusa RS
Ford Fiesta ST - 180-konny hot-hatch nakryty na Nurburgring
umar77 2011-05-25 19:12
Tak zadziwić kozaka w BMW będzie mógł napewno ale pod warunkiem że te BMW będzie miało dwadzieścia lat, bo nawet posiadając automatyczną skrzynie nie będzie w stanie pobić osiągów jakie wykręca Polo GTI a dla porównania Focus RS pomimo że ma o ponad 30KM więcej niż Golf R to na przyśpieszeniu zostaje o 0,5s za Golfem
ARON
Ford Fiesta ST - 180-konny hot-hatch nakryty na Nurburgring
ARON 2011-05-25 23:43
Ludzie (albo "dzieci"-), te 0,5 s na papierze to tak względna różnica, że w rzeczywistych, drogowych warunkach może nic nie znaczyć, poza tym niektórzy wolą klasyczny manual, niż nawet najlepszy automat z dodatkowymi łopatkami i nie samymi KM człowiek żyje - zależy jak są rozwijane, jaki moment, rodzaj przeniesienia napędu, ciężar pojazdu itd.