Portal V10  »  Aktualności  »  Honda CR-Z Mugen testowana przez dziennikarzy Fifth Gear
Honda CR-Z Mugen

Honda CR-Z Mugen testowana przez dziennikarzy Fifth Gear

2011-07-23 - A. Ruciński     Tagi: Honda, Mugen, Hybryda, Honda CR-Z
Chyba jednak zapadnie decyzja o wprowadzeniu Hondy CR-Z w wersji Mugen do seryjnej produkcji. Wszystko zależy od opinii klientów i zainteresowania modelem. A to jest nadspodziewanie duże. Nic dziwnego. CR-Z był zapowiadany jako następca legendarnego CRX-a, lecz trochę zawiódł fanów marki.
 
Zamiast sportowo jeżdżącego hatchbacka z wysokoobrotowym silnikiem otrzymaliśmy hybrydę, która co prawda charakteryzuje się agresywnym designem, ale odczucia z jazdy nie idą w parze z wyglądem. Seryjne 130 KM to zdecydowanie za mało. Co innego CR-Z odmieniony przez firmę Mugen, której dzięki modyfikacjom napędu, zoptymalizowaniu hybrydowego systemu IMA, oraz dodaniu turbosprężarki udało się wycisnąć około 200 KM.

Mechanizm różnicowy o ograniczonym uślizgu oraz regulowane, pięciostopniowe zawieszenie tylko potwierdzają sportowy rodowód. Z zewnątrz dzięki kilku dodatkom wersja Mugen także różni się od serii in plus.
Honda CR-Z MugenHonda CR-Z Mugen
Informacje o tym aucie co jakiś czas okrążają świat. Nadal jednak nie mamy pewności czy CR-Z Mugen trafi do produkcji. Zainteresowanie jakie wzbudza daje na to nadzieje, tym bardziej, że w teście Fifth Gear auto zrobiło całkiem niezłe wrażenie.



źródło: carscoop

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
1

Komentarze do:

Honda CR-Z Mugen testowana przez dziennikarzy Fifth Gear

Honda CR-Z Mugen testowana przez dziennikarzy Fifth Gear
umar77 2011-07-26 20:21
No nie trochę rozczarowanie było naprawdę duże 130KM nie za bardzo przypadło do gustu, te 200KM to już napewno lepiej, chociaż przy konkurencji Scirocco i 210KM czy wersji R 265KM oraz Opla w wersji OPC może wypaść blado.