Portal V10 » Aktualności » Infiniti Q50 po faceliftingu - co się zmieniło?
Infiniti Q50 po faceliftingu - co się zmieniło?
2017-03-13 - F. Michalak Tagi: Infiniti, Infiniti Q50, Geneva Motor Show, Facelift
Jedną z nowości od Infiniti na targach w Genewie jest prezentowany obecnie model Q50 po faceliftingu. Auto jest z nami na rynku przeszło od 4 lat, a Japończycy doszli do wniosku, że czas na delikatne zmiany. Zatem jakie czekają nas nowości?
Stylistycznie nie ma mowy o rewolucji. Samochód wygląda nowocześniej i bardziej świeżo. Z przodu dodano charakterystyczny grill z trójwymiarową siatką. Po bokach na całej długości auta ciągnie się masywne przetłoczenie. Dołożono do tego lekko przeprojektowane zderzaki oraz nowe reflektory z przodu. We wnętrzu ma być bardziej premium - tak twierdzi producent, a same materiały i wykończenie mają stać na wyższym poziomie. Wnętrze otrzymało nową kierownicę, lewarek zmiany biegów oraz fotele. Za dobry odbiór radia czy CD będzie odpowiadać 16 głośników BOSE. Na pokładzie znajdzie się także ProPilot Assist czy steer by-wire. Na fanów dynamicznej jazdy czeka aktywne zawieszenie. Oferta silnikowa będzie równie bogata. Pod maską znajdziemy 2-litrową benzynę o mocy 208KM. Ci oszczędniejsi powinni zastanowić się nad 2.2-litrowym dieslem o mocy 168KM. Do wyboru będzie także motor 3.5 V6 o mocy 302KM oraz topowa i zarazem najszybsza wersja Red Sport 400 o mocy właśnie 400KM.
Stylistycznie nie ma mowy o rewolucji. Samochód wygląda nowocześniej i bardziej świeżo. Z przodu dodano charakterystyczny grill z trójwymiarową siatką. Po bokach na całej długości auta ciągnie się masywne przetłoczenie. Dołożono do tego lekko przeprojektowane zderzaki oraz nowe reflektory z przodu. We wnętrzu ma być bardziej premium - tak twierdzi producent, a same materiały i wykończenie mają stać na wyższym poziomie. Wnętrze otrzymało nową kierownicę, lewarek zmiany biegów oraz fotele. Za dobry odbiór radia czy CD będzie odpowiadać 16 głośników BOSE. Na pokładzie znajdzie się także ProPilot Assist czy steer by-wire. Na fanów dynamicznej jazdy czeka aktywne zawieszenie. Oferta silnikowa będzie równie bogata. Pod maską znajdziemy 2-litrową benzynę o mocy 208KM. Ci oszczędniejsi powinni zastanowić się nad 2.2-litrowym dieslem o mocy 168KM. Do wyboru będzie także motor 3.5 V6 o mocy 302KM oraz topowa i zarazem najszybsza wersja Red Sport 400 o mocy właśnie 400KM.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Infiniti Q50 po faceliftingu - co się zmieniło?
Podobne: Infiniti Q50 po faceliftingu - co się zmieniło?
Infiniti Edition 30 - rocznicowe wersje z okazji 30-lecia marki »
Nissan Skyline, czyli Infiniti Q50 upodobniło się do sportowego GT-R »
Infiniti Q50 Red Sport i Q60 Red Sport w wersjach I-Line. Niestety tylko dla Kanady »
Infiniti Q50 debiutuje w Chicago z trzema nowymi silnikami »
Podobne galerie: Infiniti Q50 po faceliftingu - co się zmieniło?
Infiniti Q50 - odświeżona limuzyna w galerii »
Infiniti Q70 po face liftingu »
Infiniti Q50 - nowa propozycja w segmencie luksusowych sedanów »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Jak osiągnąć perfekcyjne wzornictwo natryskowe farbą? Skuteczne metody eliminacji pulsacji cieczy »
Polerka samochodowa - rotacyjna czy orbitalna? »
Porsche 911 GT3 RS 2024 też dostało pakiet Manthey. Docisk na poziomie McLarena W1! »
Tapety na pulpit Infiniti
Galerie zdjęć
Newsletter