Portal V10 » Aktualności » Jaguar E-Pace - nowy podstawowy silnik i adaptacyjne zawieszenie
Jaguar E-Pace - nowy podstawowy silnik i adaptacyjne zawieszenie
2018-06-11 - J. Kruczek Tagi: Jaguar E-Pace, Jaguar, SUV
Jaguar E-Pace jest całkiem ciekawa propozycją w segmencie niewielkich SUVów klasy premium. Producent zastosował swoistą mieszankę komfortu i sportowych emocji. Teraz zdecydowano się wprowadzić nowy podstawowy model.
Jaguar E-Pace do tej pory był dostępny w najtańszej odsłonie z dwulitrowym silnikiem doładowanym o mocy 250 KM. Jednostka występowała też w wariancie 300 KM. Teraz jednak uzupełniono ofertę o tańszy motor. Dwulitrówka została zduszona do mocy poniżej 200 KM. W efekcie znacząco spadły ceny. Na rynku brytyjskim cena wyniesie 28 500 funtów. To spora obniżka patrząc na cenę 35 190 funtów zza dotychczasową najtańszą wersję benzynową. Najtańszy diesel kosztuje zaś 30 355 funtów. A więc i tu mamy niezłą oszczędność. Nowy silnik pozwoli przyspieszyć do setki w czasie 7,7 s. Równocześnie uzupełniono ofertę o nowe adaptacyjne zawieszenie. Korzysta ono z trzyczęściowych amortyzatorów i systemu hydraulicznego dbającego o komfort i jakość prowadzenia. Zestaw sensorów dokonuje pomiarów co 2 ms, a komputer co 10 ms wprowadza zmiany w działaniu zawieszenia. Pojawił się także tryb jazdy off-road zapożyczony od Land Rovera.
Jaguar zapowiedział także nowe inteligentne ustawienia zajmujące się poszczególnymi elementami wyposażenia. Odświeżona oferta obowiązuje już na wybranych rynkach.
Jaguar E-Pace do tej pory był dostępny w najtańszej odsłonie z dwulitrowym silnikiem doładowanym o mocy 250 KM. Jednostka występowała też w wariancie 300 KM. Teraz jednak uzupełniono ofertę o tańszy motor. Dwulitrówka została zduszona do mocy poniżej 200 KM. W efekcie znacząco spadły ceny. Na rynku brytyjskim cena wyniesie 28 500 funtów. To spora obniżka patrząc na cenę 35 190 funtów zza dotychczasową najtańszą wersję benzynową. Najtańszy diesel kosztuje zaś 30 355 funtów. A więc i tu mamy niezłą oszczędność. Nowy silnik pozwoli przyspieszyć do setki w czasie 7,7 s. Równocześnie uzupełniono ofertę o nowe adaptacyjne zawieszenie. Korzysta ono z trzyczęściowych amortyzatorów i systemu hydraulicznego dbającego o komfort i jakość prowadzenia. Zestaw sensorów dokonuje pomiarów co 2 ms, a komputer co 10 ms wprowadza zmiany w działaniu zawieszenia. Pojawił się także tryb jazdy off-road zapożyczony od Land Rovera.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Jaguar E-Pace - nowy podstawowy silnik i adaptacyjne zawieszenie
Podobne: Jaguar E-Pace - nowy podstawowy silnik i adaptacyjne zawieszenie
Jaguar E-Pace - baby SUV dołącza do oferty »
Jaguar E-Pace - premiera za pasem »
Jaguar E-Pace - brytyjska marka stawia na SUV-y »
Lister SUV-E - sportowa maszyna na bazie elektrycznego SUVa »
Podobne galerie: Jaguar E-Pace - nowy podstawowy silnik i adaptacyjne zawieszenie
Ssangyong Rexton - nowy SUV w wersji brytyjskiej »
Jaguar E-Pace - najmniejszy SUV brytyjskiej marki »
Jaguar C-X17 - sesja zdjęciowa w Dubaju »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Jak osiągnąć perfekcyjne wzornictwo natryskowe farbą? Skuteczne metody eliminacji pulsacji cieczy »
Volvo XC90 wzywane do serwisu z powodu wadliwej osłony kurtyn powietrznych »
Gumball 3000 2016 zakończy się w Bukareszcie »
Tapety na pulpit Jaguar
Galerie zdjęć
Newsletter