Portal V10 » Aktualności » Koenigsegg Trevita CCXR w garażu Jaya Leno
Koenigsegg Trevita CCXR w garażu Jaya Leno
2010-05-07 - K. Spychalski Tagi: Koenigsegg, Supersamochody
Christian von Koenigsegg, założyciel i dyrektor zarządzający szwedzkiej marki, wybrał się niedawno do Jaya Leno, aby ten przetestował model Trevita CCXR. Jak amerykański komik ocenił szwedzkie superauto? Dowiecie się tego, oglądając poniższe video.
Koenigsegg Trevita CCXR to tylno-napędowy supersamochód wyprodukowany w ograniczonym nakładzie zaledwie trzech sztuk. Auto napędzane jest 4,8-litrowym, podwójnie turbodoładowanym silnikiem V8 generującym 1018 KM i 1060 Nm.
Choć producent zapewnia, że auto jest znacznie lżejsze od Bugatti Veyrona, sprint od 0 do 100 km/h trwa dłużej. Podczas, gdy Veyron pokonuje barierę 100 km/h po 2,5 sekundy, Koenigsegg potrzebuje na ten sam manewr 2,9 sekundy. Do drugiej „setki” Trevita CCXR rozpędza się w 8,75 sekundy.
„Jest to samochód, który będzie ceniony w segmencie superaut przez wiele, wiele lat.” - powiedział Leno podczas testowania Koenigsegga.
źródło: WorldCarFans
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Koenigsegg Trevita CCXR w garażu Jaya Leno
Podobne: Koenigsegg Trevita CCXR w garażu Jaya Leno
Koenigsegg Jesko Absolut - Szwedzi szykują się do bicia rekordu prędkości »
Koenigsegg Gemera - super GT z napędem hybrydowym »
Koenigsegg Mission 500 Concept ma gnać z prędkością 500 km/h »
Koenigsegg Regera z nowym rekordem w próbie 0-400-0 km/h »
Podobne galerie: Koenigsegg Trevita CCXR w garażu Jaya Leno
Koenigsegg Jesko - galeria z debiutu w Genewie »
Koenigsegg Agera S Hundra - edycja specjalna podbija Genewę »
Koenigsegg Agera R na żywo prosto z Genewy »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Jak osiągnąć perfekcyjne wzornictwo natryskowe farbą? Skuteczne metody eliminacji pulsacji cieczy »
Polerka samochodowa - rotacyjna czy orbitalna? »
Porsche 911 GT3 RS 2024 też dostało pakiet Manthey. Docisk na poziomie McLarena W1! »
Tapety na pulpit Koenigsegg
Newsletter
Galerie zdjęć