Portal V10 » Aktualności » Koenigsegg twierdzi, że prędkość maksymalna nie jest priorytetem
Koenigsegg twierdzi, że prędkość maksymalna nie jest priorytetem
2015-08-07 - A. Ruciński Tagi: Koenigsegg, Koenigsegg Regera
Christian von Koenigsegg poinformował, że prędkość maksymalna nie jest priorytetem marki i nigdy nim nie była, choć zarówno One:1 jak i Regera teoretycznie są w stanie przekroczyć 400 km/h.
Szwedzka marka skupia się jednak na ogólnym pojęciu szybkości. Najważniejsze jest to jak auto hamuje, skręca i zachowuje się podczas naprawdę ostrej jazdy. Rzadko kiedy bowiem wykorzystuje się pełną prędkość maksymalną. Tym samym Koenigsegg nie zamierza rywalizować m.in. z Bugatti, które może pochwalić się większą prędkością maksymalną. Nie oznacza to jednak, że Szwedzi się poddają.
Nadal pragną udowadniać światu, że ich auta są klasą samą w sobie, a pod względem osiągów na torze niewiele pojazdów może im dorównać.
Szwedzka marka skupia się jednak na ogólnym pojęciu szybkości. Najważniejsze jest to jak auto hamuje, skręca i zachowuje się podczas naprawdę ostrej jazdy. Rzadko kiedy bowiem wykorzystuje się pełną prędkość maksymalną. Tym samym Koenigsegg nie zamierza rywalizować m.in. z Bugatti, które może pochwalić się większą prędkością maksymalną. Nie oznacza to jednak, że Szwedzi się poddają.
Nadal pragną udowadniać światu, że ich auta są klasą samą w sobie, a pod względem osiągów na torze niewiele pojazdów może im dorównać.
źródło: wcf
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
1
Komentarze do:
Koenigsegg twierdzi, że prędkość maksymalna nie jest priorytetem
Podobne: Koenigsegg twierdzi, że prędkość maksymalna nie jest priorytetem
Koenigsegg Regera z nowym rekordem w próbie 0-400-0 km/h »
Koenigsegg Regera w imponującej wersji Naked Carbon »
Koenigsegg Regera w crash teście - tego nie zobaczysz na co dzień »
Christian von Koenigsegg tak skonfigurowałby swoją Regerę! »
Podobne galerie: Koenigsegg twierdzi, że prędkość maksymalna nie jest priorytetem
Koenigsegg Jesko - galeria z debiutu w Genewie »
Koenigsegg Agera R - ostatni egzemplarz »
Koenigsegg Agera S Hundra - edycja specjalna podbija Genewę »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Jak osiągnąć perfekcyjne wzornictwo natryskowe farbą? Skuteczne metody eliminacji pulsacji cieczy »
Volvo XC90 wzywane do serwisu z powodu wadliwej osłony kurtyn powietrznych »
Gumball 3000 2016 zakończy się w Bukareszcie »
Tapety na pulpit Koenigsegg
Galerie zdjęć
Opel Corsa OPC Nurburgring Edition - 210-konna czerwona strzała [51]
Corvette ZR1 - legenda powraca [40]
Newsletter