Portal V10 » Aktualności » Łada Samara Cabrio, Fiat 133 i inne unikaty, czyli co zobaczymy w Warszawie

Łada Samara Cabrio, Fiat 133 i inne unikaty, czyli co zobaczymy w Warszawie
2010-02-14 - K. Spychalski Tagi: Odjechane
W serwisie Jalopnik.com pojawiła się galeria interesujących samochodów przyłapanych na ulicach Warszawy. Na przedstawionych fotografiach możemy zobaczyć auta z różnych stron świata - od Stanów Zjednoczonych aż po Rosję.
Pierwsze z aut to przerobione Renault 4CV z częścią tylną przejętą z „Garbusa”. Na drugim zdjęciu widzimy natomiast rzadko spotykanego Fiata 133 - poprzednika pierwszej Pandy. Kolejny model to Ford Consul Corsair. Na czwartej fotografii widzimy Toyotę Corollę starej generacji, zaś na piątej - Forda Thunderbird. Kolejne zdjęcie przedstawia Ładę Samarę w niezwykle unikatowym nadwoziu Cabrio.
Siódmy samochód to zaniedbana Toyota Corolla Levin AE86, natomiast ósmy - Pontiac Grand Prix z 1978 roku. Na dziewiątej pozycji znajdziemy Bentleya Mulsanne, który produkowany był w latach 1980 - 1992. Kolejny samochód to Fiat Ritmo, który - w odróżnieniu od większości innych egzemplarzy - dzielnie broni się przed korozją. Jedenaste auto to potężny Chevrolet Silverado, którego używano na planie filmu „Brokeback Mountain”. Następny samochód to natomiast Porsche 928.
Na trzech kolejnych zdjęciach możemy zobaczyć Buicka Skylark Convertible, Plymoutha z lat 60. ubiegłego wieku oraz BMW 2002. Warto zwrócić, że ostatnie z aut jest używane przez właściciela na co dzień.
Fotografia nr 16 przedstawia trzykołowy motocykl Simson-Duo (za nim stoi FSO Polonez z 1987 roku). Kolejny model - Oldsmobile Cutlass - pochodzi z 1984 roku i wyposażony jest w instalację LPG. Na przedostatnim zdjęciu widzimy FSO Poloneza Analog wyprodukowanego w liczbie zaledwie 7 sztuk.Ostatnie auto to Syrena Bosto - samochód użytkowy pochodzący z początku lat 70. Jak widzimy, jego właściciel, wykorzystał pojazd do sprzedaży słodyczy.
Pierwsze z aut to przerobione Renault 4CV z częścią tylną przejętą z „Garbusa”. Na drugim zdjęciu widzimy natomiast rzadko spotykanego Fiata 133 - poprzednika pierwszej Pandy. Kolejny model to Ford Consul Corsair. Na czwartej fotografii widzimy Toyotę Corollę starej generacji, zaś na piątej - Forda Thunderbird. Kolejne zdjęcie przedstawia Ładę Samarę w niezwykle unikatowym nadwoziu Cabrio.
Siódmy samochód to zaniedbana Toyota Corolla Levin AE86, natomiast ósmy - Pontiac Grand Prix z 1978 roku. Na dziewiątej pozycji znajdziemy Bentleya Mulsanne, który produkowany był w latach 1980 - 1992. Kolejny samochód to Fiat Ritmo, który - w odróżnieniu od większości innych egzemplarzy - dzielnie broni się przed korozją. Jedenaste auto to potężny Chevrolet Silverado, którego używano na planie filmu „Brokeback Mountain”. Następny samochód to natomiast Porsche 928.
Fotografia nr 16 przedstawia trzykołowy motocykl Simson-Duo (za nim stoi FSO Polonez z 1987 roku). Kolejny model - Oldsmobile Cutlass - pochodzi z 1984 roku i wyposażony jest w instalację LPG. Na przedostatnim zdjęciu widzimy FSO Poloneza Analog wyprodukowanego w liczbie zaledwie 7 sztuk.Ostatnie auto to Syrena Bosto - samochód użytkowy pochodzący z początku lat 70. Jak widzimy, jego właściciel, wykorzystał pojazd do sprzedaży słodyczy.
źródło: Jalopnik
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
2
Komentarze do:
Łada Samara Cabrio, Fiat 133 i inne unikaty, czyli co zobaczymy w Warszawie
Podobne: Łada Samara Cabrio, Fiat 133 i inne unikaty, czyli co zobaczymy w Warszawie




Podobne galerie: Łada Samara Cabrio, Fiat 133 i inne unikaty, czyli co zobaczymy w Warszawie



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć