Portal V10 » Aktualności » Lamborghini Urus sukcesem marki. Firma chwali się sprzedażą

Lamborghini Urus sukcesem marki. Firma chwali się sprzedażą
2020-01-17 - J. Kruczek Tagi: Lamborghini, Lamborghini Urus, SUV
Lamborghini zapowiadając model Urus naraziło się wielu konserwatywnym fanom marki. Jednak pierwszy SUV włoskiej marki pokazał doskonale dlaczego tacy producenci potrzebują pojazdów tego typu. Firma pochwaliła się, że w 2019 roku sprzedała niemal 5000 egzemplarzy Urusa.
Włoska marka w przeciągu ostatnich 12 miesięcy sprzedała 4692 egzemplarze Urusa. To stanowi 61% całkowitej sprzedaży marki i daje wzrost o 43% względem 2018 roku. Kolejny w wynikach Huracan znalazł 2139 klientów, a Aventador sprzedał się w nakładzie 1104 egzemplarzy. Wyniki czysto sportowych modeli są również bardzo dobre. Obecnie Lamborghini Urus odpowiada za większość zarobków marki. Co ważne w przypadku tego producenta SUV finansuje rozwój samochodów sportowych. Tak więc wysoka sprzedaż Urusa powinna cieszyć fanów Lambo czekających na kolejne superauta. Obecnie jedynym problemem firmy jest walka ze spadkiem ekskluzywności. Producent już wcześniej zapowiedział ograniczenia produkcji, aby drogi nie zalały się samochodami marki. Przykładowo Porsche nie poczyniło podobnego ruchu z modelem Cayenne, które jest niewiele warte na rynku wtórnym i do tego zestarzało się naprawdę źle. Lamborghini mimo sukcesu Urusa nie planuje kolejnego SUVa.
Włoska marka w przeciągu ostatnich 12 miesięcy sprzedała 4692 egzemplarze Urusa. To stanowi 61% całkowitej sprzedaży marki i daje wzrost o 43% względem 2018 roku. Kolejny w wynikach Huracan znalazł 2139 klientów, a Aventador sprzedał się w nakładzie 1104 egzemplarzy. Wyniki czysto sportowych modeli są również bardzo dobre. Obecnie Lamborghini Urus odpowiada za większość zarobków marki. Co ważne w przypadku tego producenta SUV finansuje rozwój samochodów sportowych. Tak więc wysoka sprzedaż Urusa powinna cieszyć fanów Lambo czekających na kolejne superauta. Obecnie jedynym problemem firmy jest walka ze spadkiem ekskluzywności. Producent już wcześniej zapowiedział ograniczenia produkcji, aby drogi nie zalały się samochodami marki. Przykładowo Porsche nie poczyniło podobnego ruchu z modelem Cayenne, które jest niewiele warte na rynku wtórnym i do tego zestarzało się naprawdę źle. Lamborghini mimo sukcesu Urusa nie planuje kolejnego SUVa.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Lamborghini Urus sukcesem marki. Firma chwali się sprzedażą
Podobne: Lamborghini Urus sukcesem marki. Firma chwali się sprzedażą




Podobne galerie: Lamborghini Urus sukcesem marki. Firma chwali się sprzedażą



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Lamborghini
Newsletter
Galerie zdjęć