Portal V10  »  Aktualności  »  Lancia głównym sponsorem Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Wenecji
Lancia Delta

Lancia głównym sponsorem Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Wenecji

2008-09-01 - P. Grzelak     Tagi: Lancia
Lancia, już trzeci rok z rzędu główny sponsor 65. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Wenecji, będzie też specjalnym partnerem podczas Gali otwarcia Biennale.

W trakcie galowej kolacji, na plaży Hotelu Westin Excelsior (Lido di Venezia) przeprowadzona będzie akcja charytatywna „The Sign of Difference”. Udział Lancii zostanie podkreślony w końcowej części uroczystej kolacji, audio-wizualnym pokazem o wymowie zgodnej z jej wizją kinematografii oraz inicjatywą charytatywną. Festiwal na wizji w LanciaChannel tv
Tegoroczny Red Carpet w Wenecji będzie można podziwiać online na http://www.lanciachannel.tv/. Powstała nowa strona Lancii, gdzie można śledzić wydarzenia ze świata filmu, mody i inne. Od 4 sierpnia kanał transmituje filmiki z kluczowymi punktami Festiwalu Filmowego w Wenecji z 2007 roku. Od 28 sierpnia na http://www.lanciachannel.tv/ będzie z kolei można zobaczyć filmiki z Red Carpet Wenecja 2008, wraz z unikalnymi zdjęciami i nowinkami, zgodnie z hasłem „Festiwal na wizji w LanciaChannel tv” (włoskie hasło: “LA MOSTRA SI METTE IN MOSTRA SU LANCIACHANNEL.TV!!!”) Lancia Café na tarasie Hotelu Excelsior
Po wieczorze otwarcia, obecność Lancii na Festiwalu będzie skoncentrowana w Lancia Café. Lokal na tarasie hotelu Westin Excelsior powraca po zeszłorocznym sukcesie, tym razem z doskonałymi partnerami „Made in Italy”, takimi jak: Lavazza, San Pellegrino, Brandolini d’Adda i partnerami ze świata młodych, będących aktualnie na topie, jak Heineken i magazyn Posh. Spike Lee, Ennio Morricone, Julian Schnabel, Valeria Solarino to tylko niektórzy bywalcy Lancia Café, nie wspominając o raperze Coolio, który lokal uznał już za swoją stałą „bazę”. Także w tym roku talenty, producenci, dystrybutorzy, artyści i media mogą liczyć na nową strukturę dedykowaną spotkaniom w wyrafinowanym, relaksującym i ekskluzywnym otoczeniu. Zapowiedziane są między innymi konferencje prasowe, spotkania delegacji filmów konkursowych, ekskluzywne imprezy i koktajle, a także liczne wywiady z aktorami i reżyserami. Wśród wydarzeń należy wspomnieć o Delta Happy Hour, codziennie o 18.30, cocktailu L’Europeo (28 sierpnia), imprezie Torino Film Festival (1 września), imprezie Ciak (4 września) oraz przyjęciu Sindacato Nazionale Giornalisti Cinematografici [Krajowego Związku Dziennikarzy Filmowych] (5 września).

The Sign of Difference: pomocna dłoń dla Wenecji
Z okazji Festiwalu Filmowego w Wenecji, Lancia wciela w życie inicjatywę, która zaangażuje liczne gwiazdy kina. Wszyscy odwiedzający Lancia Café, zostaną poproszeni o zostawienie odcisków dłoni na specjalnej płycie, która zostanie wystawiona na aukcji na eBay-u.
Cały dochód zostanie przekazany na SMS VENICE (www.smsvenice.com), międzynarodowy projekt zapoczątkowany w lipcu przez gminy Venezia i Soprintendenza we współpracy z ALA ONLUS i FT & Associati. Jest to kampania uświadamiania i pozyskiwania środków poprzez imprezy, komunikację i wykorzystanie technologii w celu odrestaurowania i ochrony weneckiej starówki a w szczególności Placu Świętego Marka, dziedzictwa artystycznego ludzkości. eBay to partner Lancii w tym przedsięwzięciu.

Lancia sponsorem konkursu Venice Movie Stars
Od tego roku Lancia wspiera także Venice Movie Stars Award, organizowany przez AQA communication już po raz piąty. Konkurs, powstały we współpracy z Biennale w Wenecji, zrodził się z pomysłu Angelo Quarti i ma na celu promowanie działań profesjonalistów obrazu, którzy poprzez swoje ujęcia ilustrują najważniejsze momenty Festiwalu Filmowego w Wenecji. Z biegiem lat inicjatywa spotyka się z coraz większym entuzjazmem fotografów z całego świata.

50 Lancii w Wenecji
Główną nowością tego roku jest obecność nowej Lancii Delta we flocie 50 samochodów (w zeszłym roku było ich 30), które Lancia przekaże do dyspozycji podczas Festiwalu. Poza Deltą, czarne bi-colore i wnętrze w tonacji beżu, będą też obecne ostatnie wersje Musa i Phedra. Wszystkie jednostki będą się wyróżniać podobizną Złotego Lwa i flagą włoską na bokach, jak też logiem Festiwalu. Te prestiżowe auta, które doskonale reprezentują włoską elegancję, będą towarzyszyć znanym osobistościom i gwiazdom kina w drodze między Lido di Venezia i Red Carpet.

Lancia zapewni też samochody dwóm pozostałym kluczowym sponsorom: Jaeger Le Coultre i L'Oréal oraz Quintessentially.

Lancia i świat filmu, od turyńskiego kina niemego po „Anioły i Demony”
Związek Lancii z kinem jest bardzo zażyły i sięga początków ubiegłego stulecia. Można wymienić ogromną liczbę filmów każdego gatunku, od komedii po dramat, które odwołują się do samochodów Lancii, często stanowiących integralną część scenariusza.

Także aktualna gama stała się bohaterem we włoskich jak i zagranicznych produkcjach. Nawet młodziutka Lancia Delta miała już swój międzynarodowy debiut: spot reklamowy, który nie jest tylko zwykłym spotem, lecz prawdziwym krótkim filmem z wielkim aktorem, Richardem Gere i ścieżką dźwiękową skomponowaną przez niedoścignionego mistrza muzyki filmowej, Ennio Morricone.

Obecnie Lancia Delta bierze udział w zdjęciach do nowej superprodukcji Sony „Anioły i Demony”, filmu zainspirowanego bestsellerem Dana Browna pod tym samym tytułem, kontynuacji powstałej na fali sukcesu „Kodu Leonarda da Vinci”, w reżyserii Rona Howarda z Tomem Hanksem w roli profesora Langdona. Zdjęcia zostały zrealizowane we współpracy z agencją Armosia. W czerwcu wielu mogło podziwiać realizację zdjęć na ulicach centrum Rzymu. Obecnie samochody Delta znajdują się na planie filmowym w Los Angeles.

Lancia Delta w Pałacu Dożów
Na czas trwania Festiwalu Filmowego, fasada Pałacu Dożów, w fazie restauracji, będzie udekorowana bilboardem z kampanii Lancii Delta z personalizacją kinematograficzną.

Lancia wspiera Peggy Guggenheim
Lancia jest sponsorem Kolekcji Peggy Guggenheim w Wenecji, włoskiej siedzibie Fundacji Solomon R. Guggenheim z Nowego Jorku. Jest zatem częścią prestiżowego stowarzyszenia „Intrapresae Collezione Guggenheim”, grupy spółek, które zapewniają długoterminowe wsparcie projektów i napiętego programu działalności weneckiej Kolekcji.



źródło: Lancia

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Lancia głównym sponsorem Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Wenecji