Portal V10  »  Aktualności  »  Lexus drwi z Audi, BMW i Mercedesa - kolejna antyreklama niemieckich aut
Lexus - nowa kampania reklamowa

Lexus drwi z Audi, BMW i Mercedesa - kolejna antyreklama niemieckich aut

2010-07-27 - K. Spychalski     Tagi: Lexus, Reklama
Promowanie marki samochodowej poprzez antyreklamę konkurencji to coraz częstszy proceder wśród specjalistów od marketingu. Mieliśmy już istną wojnę pomiędzy Audi a BMW, teraz swoje „trzy grosze” dorzuca Lexus. Południowoafrykański oddział japońskiej firmy postanowił w zmyślny sposób, przyciągnąć do siebie nowych klientów, wybierających do tej pory auta Audi, BMW i Mercedesa. Oto, co zrobił. Lexus przedstawił trzy diagramy prezentujące koszt poszczególnych dodatków do aut klasy premium. Firma wymieniła takie opcje jak wysokiej klasy system audio, nawigacja satelitarna sterowana głosem, kamerowania cofania, port USB czy złącze Bluetooth.

Celowym działaniem było rzecz jasna upodobnienie kształtów diagramów do emblematów BMW, Audi i Mercedesa. Warto dodać, że reklama ta jest częścią kampanii promocyjnej prowadzonej pod hasłem „Gama Lexusa. Kiedy opcja jest standardem.”



źródło: WorldCarFans

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Lexus drwi z Audi, BMW i Mercedesa - kolejna antyreklama niemieckich aut