Portal V10 » Aktualności » Lotus Exige Sport 410 - nowa podrasowana wersja sportowego modelu

Lotus Exige Sport 410 - nowa podrasowana wersja sportowego modelu
2018-05-04 - J. Kruczek Tagi: Lotus Exige Sport 410, Lotus, Lotus Exige
Lotus Exige jest na rynku już sporo czasu, ale nie przeszkadza to producentowi na prezentowanie kolejnych ciekawych wersji. Najnowsza to Exige Sport 410 i jest kierowana do osób ceniących sobie dawkę emocji za kierownicą.
Lotus Exige Sport 410 czerpie inspiracje z wersji Cup 430 i również będzie dostępny w nadwoziu coupe oraz roadster. Karoseria może się pochwalić licznymi elementami aerodynamicznymi z włókna węglowego oraz zderzakami z potężnymi wlotami powietrza. Wszystko podporządkowane jak najlepszemu opływowi powietrza i dociskowi aerodynamicznemu. Maszyna może się pochwalić aluminiowym dyfuzorem, centralnie umieszczonym wydechem oraz bardzo lekkimi felgami w rozmiarze 17 cali z przodu i 18 cali z tyłu. Obręcze obuto w opony Michelin Pilot Sport Cup 2. Te skrywają układ hamulcowy AP Racing.
Wnętrze jest dość spartańskie, ale wykończone skórą oraz Alcantarą. W ofercie pojawią się takie opcje, jak klimatyzacja czy radio z dwoma głośnikami i łącznością Bluetooth. Dzięki masie 1054 kg Lotus Exige Sport 410 jest najlżejszą wersją tego modelu z silnikiem V6. Napęd korzysta z 3,5-litrowego silnika V6. Jednostka generuje 410 KM mocy i 420 Nm momentu obrotowego. Motor sparowano z sześciobiegową skrzynią manualną. Pierwszą setkę uzyskamy po upływie 3,3 s i dobijemy do prędkości 290 km/h. Lotus Exige Sport 410 zapożyczył od Cup 430 także system chłodzenia, sprzęgło oraz układ zawieszenia.
Opcjonalnie klienci mogą zamówić tytanowy układ wydechowy obniżający masę o kolejne 10 kg. W ofercie pojawi się też klatka bezpieczeństwa, wyłącznik prądu oraz czteropunktowe pasy bezpieczeństwa. Lotus Exige Sport 410 został wyceniony w Niemczech na 111 800 euro.
Lotus Exige Sport 410 czerpie inspiracje z wersji Cup 430 i również będzie dostępny w nadwoziu coupe oraz roadster. Karoseria może się pochwalić licznymi elementami aerodynamicznymi z włókna węglowego oraz zderzakami z potężnymi wlotami powietrza. Wszystko podporządkowane jak najlepszemu opływowi powietrza i dociskowi aerodynamicznemu. Maszyna może się pochwalić aluminiowym dyfuzorem, centralnie umieszczonym wydechem oraz bardzo lekkimi felgami w rozmiarze 17 cali z przodu i 18 cali z tyłu. Obręcze obuto w opony Michelin Pilot Sport Cup 2. Te skrywają układ hamulcowy AP Racing.
Wnętrze jest dość spartańskie, ale wykończone skórą oraz Alcantarą. W ofercie pojawią się takie opcje, jak klimatyzacja czy radio z dwoma głośnikami i łącznością Bluetooth. Dzięki masie 1054 kg Lotus Exige Sport 410 jest najlżejszą wersją tego modelu z silnikiem V6. Napęd korzysta z 3,5-litrowego silnika V6. Jednostka generuje 410 KM mocy i 420 Nm momentu obrotowego. Motor sparowano z sześciobiegową skrzynią manualną. Pierwszą setkę uzyskamy po upływie 3,3 s i dobijemy do prędkości 290 km/h. Lotus Exige Sport 410 zapożyczył od Cup 430 także system chłodzenia, sprzęgło oraz układ zawieszenia.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Lotus Exige Sport 410 - nowa podrasowana wersja sportowego modelu
Podobne: Lotus Exige Sport 410 - nowa podrasowana wersja sportowego modelu




Podobne galerie: Lotus Exige Sport 410 - nowa podrasowana wersja sportowego modelu



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Lotus
Newsletter
Galerie zdjęć