Portal V10 » Aktualności » Mercedes AMG GLE 63 Coupe - debiut mocarnego SUVa

Mercedes AMG GLE 63 Coupe - debiut mocarnego SUVa
2020-02-20 - J. Kruczek Tagi: Mercedes GLE63 AMG, Mercedes GLE, Mercedes, SUV, Mercedes GLE Coupe
Mercedes AMG GLE 63 Coupe w końcu ujrzał światło dzienne i zgodnie z oczekiwaniami mamy do czynienia z ostrym SUVem o osiągach godnych superauta. Wygląd nie jest zaskoczeniem i SUV prezentuje się dokładnie tak, jak przewidywano.
Najnowszy model może się pochwalić mocą 571 KM w wersji podstawowej oraz 617 KM w wariancie S. Pod maską pracuje 4-litrowy motor V8 Bi-Turbo współpracujący z rozrusznikiem-alternatorem EQ Boost. Ten ma dostarczać chwilowy zastrzyk mocy o wartości 22 KM i moment obrotowy 250 Nm. Głównym zadaniem układu mikrohybrydowego jest skracanie czasu reakcji na naciskanie gazu. EQ Boost zajmuje się także odzyskiwaniem energii przy hamowaniu. Silnik wyposażono w system odłączania 4 cylindrów w trybie jazdy Comfort. Motor zapewnia dużemu SUVowi z napędem na wszystkie koła przyspieszenie do setki w czasie 4s. Model S jest szybszy o 0,2 s. Prędkość maksymalną ograniczono do 280 km/h. Mercedes AMG GLE 63 Coupe został wyposażony w system niwelujący przechyły nadwozia w czasie jazdy. Zwinność zapewnia adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne. Standardowa wersja stoi na 21-calowych kołach, zaś odmiana S na 22-calowych. Te skrywają tarcze hamulcowe w rozmiarze 400x38 mm z przodu oraz 370x32 mm z tyłu. Można spokojnie założyć, że nowy model znajdzie wielu zwolenników.
Najnowszy model może się pochwalić mocą 571 KM w wersji podstawowej oraz 617 KM w wariancie S. Pod maską pracuje 4-litrowy motor V8 Bi-Turbo współpracujący z rozrusznikiem-alternatorem EQ Boost. Ten ma dostarczać chwilowy zastrzyk mocy o wartości 22 KM i moment obrotowy 250 Nm. Głównym zadaniem układu mikrohybrydowego jest skracanie czasu reakcji na naciskanie gazu. EQ Boost zajmuje się także odzyskiwaniem energii przy hamowaniu. Silnik wyposażono w system odłączania 4 cylindrów w trybie jazdy Comfort. Motor zapewnia dużemu SUVowi z napędem na wszystkie koła przyspieszenie do setki w czasie 4s. Model S jest szybszy o 0,2 s. Prędkość maksymalną ograniczono do 280 km/h. Mercedes AMG GLE 63 Coupe został wyposażony w system niwelujący przechyły nadwozia w czasie jazdy. Zwinność zapewnia adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne. Standardowa wersja stoi na 21-calowych kołach, zaś odmiana S na 22-calowych. Te skrywają tarcze hamulcowe w rozmiarze 400x38 mm z przodu oraz 370x32 mm z tyłu. Można spokojnie założyć, że nowy model znajdzie wielu zwolenników.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Mercedes AMG GLE 63 Coupe - debiut mocarnego SUVa
Podobne: Mercedes AMG GLE 63 Coupe - debiut mocarnego SUVa




Podobne galerie: Mercedes AMG GLE 63 Coupe - debiut mocarnego SUVa



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Mercedes