Portal V10  »  Aktualności  »  Mercedes S W140 przerobiony na W221 - dwa w jednym
Mercedes S W140->W221

Mercedes S W140 przerobiony na W221 - dwa w jednym

2014-03-10 - A. Ruciński     Tagi: Mercedes S, Mercedes
Nasi rodacy już nie raz udowadniali, że są mistrzami blacharstwa. Objawia się to zarówno w perfekcyjnych naprawach powypadkowych jak również tworzeniu rozmaitych replik i przeszczepów. Prezentowana S-klasa należy właśnie do tej grupy.

Auto sprawia całkiem dobre wrażenie, ale wprawne oko zauważy, że coś tu nie gra... Kanciaste słupki oraz kwadratowe drzwi nijak mają się do obłych linii przedniej i tylnej części pojazdu. Skąd taki mezalians? Cóż, po prostu ktoś wpadł na bardzo nietypowy pomysł połączenia dwóch generacji S-klasy: W140 produkowanej w latach 1991-1998 i W221 z lat 2005-2013.

Cały zestaw aż prosi się o większe koła. Gdyby nie to, niektórzy z pewnością daliby się nabrać.



źródło: carscoops

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
6

Komentarze do:

Mercedes S W140 przerobiony na W221 - dwa w jednym

Mercedes S W140 przerobiony na W221 - dwa w jednym
alexxok 2014-03-10 16:49
jak dla mnie, to strasznie brzydki jest :-) Ale sam pomysł ok.
Mercedes S W140 przerobiony na W221 - dwa w jednym
koko 2014-03-10 19:12
Przeciez to jest w221 tylko na zamałych kołach i z zapadnietym tyłem
Mercedes S W140 przerobiony na W221 - dwa w jednym
Steffanek 2014-03-10 20:17
Wies tanczy, wies spiewa
Mercedes S W140 przerobiony na W221 - dwa w jednym
kapusta 2014-03-10 20:33
Opolskie sie bawi!! Pozdrawiamy opolskie :-D
Mercedes S W140 przerobiony na W221 - dwa w jednym
riderV8 2014-03-10 23:11
Co za koszmar.
Mercedes S W140 przerobiony na W221 - dwa w jednym
Fiki 2014-03-11 20:13
Z punktu widzenia spasowania elementów, to robi wrażenie. Tylne nadkola trochę nierówne :-) Niemniej jako całość to nie wyszło za fajnie. Problem główny jest faktycznie w wielkości kół- duża dysproporcja