Portal V10 » Tuning » Mercedes klasy C kombi - tuning według Carlssona
Mercedes klasy C kombi - tuning według Carlssona
2007-12-01 - Joanna Tkaczyk Tagi:
Mimo że oficjalna premiera Mercedesa klasy C kombi jeszcze nie nastąpiła, jeden z bardziej bezkompromisowych tunerów - Carlsson, zaprezentował już swój zestaw tuningowy do tego modelu. Tuner zabronował obok modyfikacji nadwozia, także zmiany pod maską.
Dzięki zmianom czterocylindrowy silnik diesla 220 CDI ma moc 204 KM (fabrycznie 170KM), a moment obrotowy wzrósł do 480 Nm (z fabrycznych 400 Nm), czas sprintu do 100 km/h został poprawiony o 1 sekundę. W przypadku sześciocylindrowego diesla 320 CDI, którego bazowa moc wynosiła 224KM, Carlsson wydobył 269 KM i moment obrotowy wynoszący 612 Nm, zamiast pierwotnych 510 Nm. Ponadto jest on dostępny w przedziale od 1600 obr/min do 2 300 obr/min, a przyspieszenie od 0 - 100 km/h wynosi około 6,7 s. Jedyna jednostka benzynowa poddana modyfikacjom to C 350. Modyfikacje Carlssona sprawiły, że samochód osiągnął moc 295 KM i moment obrotowy 385 Nm. Przyspieszenie od 0 - 100 km/h poprawiono o 0,4 sekundy i wynosi 5,6s. Prędkość maksymalna została podwyższona z 250 km/h do 270 km/h. Jest to o tyle istotna zmiana, gdyż większość fabrycznie produkowanych samochód ma elektroniczny ogranicznik, niepozwalający przekroczyć 250 km/h. Świadomość, że można pojechać kilka kilometrów szybciej podkreśla wyjątkowość tej wersji, dlatego Carlsson nazwał ją CK 35.
Z zewnątrz wszystkie trzy modele klasy C kombi, którymi zajął się tuner wyglądają tak samo: aerodynamiczne dolne części zderzaków, zmieniony grill, zmodyfikowane przednie reflektory i światła przeciwmgielne oraz tylny spojler mający na celu poprawić stabilność samochodu przy wyższych prędkościach. Dla poprawy prowadzenia i efektu wizualnego, auta Carlssona wyposażone są w 11-szprychowe 19-calowe aluminiowe felgi, z oponami Dunlop SP Sport Maxx w rozmiarze 225/35 ZR19 z przodu oraz 255/30 ZR19 na tylnej osi.
Dzięki zmianom czterocylindrowy silnik diesla 220 CDI ma moc 204 KM (fabrycznie 170KM), a moment obrotowy wzrósł do 480 Nm (z fabrycznych 400 Nm), czas sprintu do 100 km/h został poprawiony o 1 sekundę. W przypadku sześciocylindrowego diesla 320 CDI, którego bazowa moc wynosiła 224KM, Carlsson wydobył 269 KM i moment obrotowy wynoszący 612 Nm, zamiast pierwotnych 510 Nm. Ponadto jest on dostępny w przedziale od 1600 obr/min do 2 300 obr/min, a przyspieszenie od 0 - 100 km/h wynosi około 6,7 s. Jedyna jednostka benzynowa poddana modyfikacjom to C 350. Modyfikacje Carlssona sprawiły, że samochód osiągnął moc 295 KM i moment obrotowy 385 Nm. Przyspieszenie od 0 - 100 km/h poprawiono o 0,4 sekundy i wynosi 5,6s. Prędkość maksymalna została podwyższona z 250 km/h do 270 km/h. Jest to o tyle istotna zmiana, gdyż większość fabrycznie produkowanych samochód ma elektroniczny ogranicznik, niepozwalający przekroczyć 250 km/h. Świadomość, że można pojechać kilka kilometrów szybciej podkreśla wyjątkowość tej wersji, dlatego Carlsson nazwał ją CK 35.
Z zewnątrz wszystkie trzy modele klasy C kombi, którymi zajął się tuner wyglądają tak samo: aerodynamiczne dolne części zderzaków, zmieniony grill, zmodyfikowane przednie reflektory i światła przeciwmgielne oraz tylny spojler mający na celu poprawić stabilność samochodu przy wyższych prędkościach. Dla poprawy prowadzenia i efektu wizualnego, auta Carlssona wyposażone są w 11-szprychowe 19-calowe aluminiowe felgi, z oponami Dunlop SP Sport Maxx w rozmiarze 225/35 ZR19 z przodu oraz 255/30 ZR19 na tylnej osi.
źródło: Carsoop
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Mercedes klasy C kombi - tuning według Carlssona
Newsletter
Galerie zdjęć