Portal V10 » Aktualności » Mercedes-AMG postawi na zelektryfikowane auta 4x4 i kończy z V12
Mercedes-AMG postawi na zelektryfikowane auta 4x4 i kończy z V12
Rynek motoryzacyjny się zmienia i już niedługo wiele firm całkowicie zmieni swoje oblicze. Wśród nich znajduje się Mercedes-AMG. Szef sportowej dywizji niemieckiej marki w ostatnich dniach dużo mówi o przyszłości.
Tobias Moers niedawno zdradził, że wszystkie nowe modele wychodzące spod szyldu AMG będą posiadać jakąś formę elektryfikacji. A dziś zdradził w rozmowie z magazynem Autocar, że kończy się era tylnonapędowych modeli Mercedes-AMG. Od teraz wszystkie nowe maszyny sportowe przygotowywane przez firmę będą pojazdami z napędem na wszystkie koła. Jak przyznaje Moers jest to naturalna reakcja na potrzeby rynku. Poprzednia generacja E63 posiadała opcjonalny napęd 4x4 i to ta wersja stanowiła 90 procent sprzedaży. W przypadku innych modeli firma zbiera całą masę zapytań o wersje z napędem na wszystkie koła. Nie da się ukryć, że w dzisiejszych czasach auta sportowe nie trafiają do wytrawnych kierowców tylko do zamożnych osób mających nikłe pojęcie o jeździe sportowej. W efekcie napęd 4x4 zapewnia poczucie bezpieczeństwa. Oczywiście Mercedes-AMG będzie wykorzystywał takie rozwiązania, jak Drift Mode pozwalające odciąć przedni napęd. Jednak bazowo każdy nowy model zostanie opracowany jako samochód 4x4. Dotyczy to także nadchodzącej nowej generacji modelu GT. To nie koniec zmian. Moers przyznaje, że w ofercie braknie miejsca dla silnika V12. Ostatnim modelem z taką jednostką był S65 Final Edition. Z oferty mniejszych modeli wypadnie prawdopodobnie też V8.
Tobias Moers niedawno zdradził, że wszystkie nowe modele wychodzące spod szyldu AMG będą posiadać jakąś formę elektryfikacji. A dziś zdradził w rozmowie z magazynem Autocar, że kończy się era tylnonapędowych modeli Mercedes-AMG. Od teraz wszystkie nowe maszyny sportowe przygotowywane przez firmę będą pojazdami z napędem na wszystkie koła. Jak przyznaje Moers jest to naturalna reakcja na potrzeby rynku. Poprzednia generacja E63 posiadała opcjonalny napęd 4x4 i to ta wersja stanowiła 90 procent sprzedaży. W przypadku innych modeli firma zbiera całą masę zapytań o wersje z napędem na wszystkie koła. Nie da się ukryć, że w dzisiejszych czasach auta sportowe nie trafiają do wytrawnych kierowców tylko do zamożnych osób mających nikłe pojęcie o jeździe sportowej. W efekcie napęd 4x4 zapewnia poczucie bezpieczeństwa. Oczywiście Mercedes-AMG będzie wykorzystywał takie rozwiązania, jak Drift Mode pozwalające odciąć przedni napęd. Jednak bazowo każdy nowy model zostanie opracowany jako samochód 4x4. Dotyczy to także nadchodzącej nowej generacji modelu GT. To nie koniec zmian. Moers przyznaje, że w ofercie braknie miejsca dla silnika V12. Ostatnim modelem z taką jednostką był S65 Final Edition. Z oferty mniejszych modeli wypadnie prawdopodobnie też V8.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Mercedes-AMG postawi na zelektryfikowane auta 4x4 i kończy z V12
Podobne: Mercedes-AMG postawi na zelektryfikowane auta 4x4 i kończy z V12
Mercedes SLS AMG Gullwing - oficjalna prezentacja nowego skrzydlaka »
Mercedes ograniczy sprzedaż modeli AMG? »
Mercedes-AMG szykuje GT Black Series i hybrydowe GT 4-door »
Mercedes AMG nie ma w planach sportowych wersji B-klasy i EQC »
Podobne galerie: Mercedes-AMG postawi na zelektryfikowane auta 4x4 i kończy z V12
Mercedes EQC w obszernej galerii »
Mercedes-Benz C63 AMG Coupe na targach w Nowym Jorku 2011 »
2012 Mercedes-Banz C63 AMG Coupe »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Jak osiągnąć perfekcyjne wzornictwo natryskowe farbą? Skuteczne metody eliminacji pulsacji cieczy »
Volvo XC90 wzywane do serwisu z powodu wadliwej osłony kurtyn powietrznych »
Gumball 3000 2016 zakończy się w Bukareszcie »
Tapety na pulpit Mercedes
Newsletter
Galerie zdjęć