Portal V10  »  Aktualności  »  Mercedes-Benz i nowa kampania reklamowa C-Klasy
2012 Mercedes-Benz C-Klasa

Mercedes-Benz i nowa kampania reklamowa C-Klasy

2011-03-09 - A. Miklewska     Tagi: Mercedes, Reklama, Mercedes C, Luksusowe samochody
Mercedes-Benz rozpoczął nową kampanię reklamową najnowszej generacji C-Klasy. Nowy model będzie promowany w prasie, telewizji, radiu oraz w Internecie. Reklamy telewizyjne będą kręcone w środowisku wiejskim, natomiast reklamy prasowe mają umieścić C-Klasę w mieście. Każda z reklam ma podkreślić charakterystyczne cechy samochodu. 20-sekundowy klip o podtytule "Pamiątka" uwidacznia sporą pojemność bagażnika (1.500 l) wersji kombi.
Mercedes-Benz - reklama nowej generacji C-Klasy ("Pamiątka")
Klip "Rocker" ujawnia wyjątkowe wnętrze C-Klasy.
Mercedes-Benz - reklama nowej generacji C-Klasy ("Rocker")
Dodatkowo niemiecki producent umieścił w sieci obszerną galerię zdjęć, która jest dostępna poniżej.Nowy Mercedes-Benz C-Klasa jest 31% mniej "paliwożerny" niż poprzednik. Jest to możliwe dzięki zmianom w silniku i wyposażeniu każdego samochodu w funkcję start/stop (oprócz modelu C 300 CDI 4Matic).
Dodatkowo C-Klasa ma dziesięć nowych systemów wspomagania kierowcy. Są to między innymi Attention Assist (wykrywa uczucie senności) i Distronic Plus (wykrywa odległość). W sumie zostało dodanych ponad 2.000 nowych części. Już w tym miesiącu nowa C-Klasa znajdzie się w europejskich salonach.



źródło: carscoop

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Mercedes-Benz i nowa kampania reklamowa C-Klasy