Portal V10 » Aktualności » Mini martwi się zbyt kobiecym wizerunkiem?

Mini nie produkuje aut dla wszystkich. Klienci tej marki są dość specyficzni. Lubią się wyróżniać z tłumu, a wysokie ceny nie stanowią dla nich znaczącej wady.
W Europie pojazdy Mini sprzedają się nieźle. Do salonów przychodzą zarówno kobiety jak i mężczyźni. W Chinach natomiast jest zupełnie inaczej. 80 procent klientów Mini stanowią tam przedstawicielki płci pięknej. Dealerzy marki nie ukrywają, że woleliby, aby Mini nie było postrzegane jako typowo kobiece auto gdyż jest to niekorzystne marketingowo. Tym bardziej, że w ofercie nie brakuje ostrzejszych i męskich propozycji jak np. Cooper JCW.
Najwyraźniej jednak azjatyckie gusta różnią się od Europejskich. Widocznie tamtejsi mężczyźni wolą poważniejsze i większe auta. Nie wydaje się, żeby Mini było w stanie rozwiązać ten problem.
W Europie pojazdy Mini sprzedają się nieźle. Do salonów przychodzą zarówno kobiety jak i mężczyźni. W Chinach natomiast jest zupełnie inaczej. 80 procent klientów Mini stanowią tam przedstawicielki płci pięknej. Dealerzy marki nie ukrywają, że woleliby, aby Mini nie było postrzegane jako typowo kobiece auto gdyż jest to niekorzystne marketingowo. Tym bardziej, że w ofercie nie brakuje ostrzejszych i męskich propozycji jak np. Cooper JCW.
Najwyraźniej jednak azjatyckie gusta różnią się od Europejskich. Widocznie tamtejsi mężczyźni wolą poważniejsze i większe auta. Nie wydaje się, żeby Mini było w stanie rozwiązać ten problem.
źródło: carscoops
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
1
Komentarze do:
Mini martwi się zbyt kobiecym wizerunkiem?
Podobne: Mini martwi się zbyt kobiecym wizerunkiem?




Podobne galerie: Mini martwi się zbyt kobiecym wizerunkiem?



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit MINI
Newsletter
Galerie zdjęć