Portal V10  »  Aktualności  »  Mini martwi się zbyt kobiecym wizerunkiem?
Mini

Mini martwi się zbyt kobiecym wizerunkiem?

2014-07-03 - A. Ruciński     Tagi: Mini, Mini Cooper
Mini nie produkuje aut dla wszystkich. Klienci tej marki są dość specyficzni. Lubią się wyróżniać z tłumu, a wysokie ceny nie stanowią dla nich znaczącej wady.

W Europie pojazdy Mini sprzedają się nieźle. Do salonów przychodzą zarówno kobiety jak i mężczyźni. W Chinach natomiast jest zupełnie inaczej. 80 procent klientów Mini stanowią tam przedstawicielki płci pięknej.
MiniMini
Dealerzy marki nie ukrywają, że woleliby, aby Mini nie było postrzegane jako typowo kobiece auto gdyż jest to niekorzystne marketingowo. Tym bardziej, że w ofercie nie brakuje ostrzejszych i męskich propozycji jak np. Cooper JCW.

Najwyraźniej jednak azjatyckie gusta różnią się od Europejskich. Widocznie tamtejsi mężczyźni wolą poważniejsze i większe auta. Nie wydaje się, żeby Mini było w stanie rozwiązać ten problem.
MiniMini
MiniMiniMiniMiniMiniMiniMini



źródło: carscoops

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
1

Komentarze do:

Mini martwi się zbyt kobiecym wizerunkiem?

Mini martwi się zbyt kobiecym wizerunkiem?
Ptasia Grypa 2014-07-03 15:06
Ciśnie sie na usta jedno słowo - gender