Portal V10 » Aktualności » Mitsubishi Lancer Evo X zbyt hardcorowe
Mitsubishi Lancer Evo X zbyt hardcorowe
2007-07-04 - Ł. Lach Tagi:
Trwają finalne testy Evo X. Oficjalna i nieco spóźniona premiera wersji rynkowej odbędzie się bowiem dopiero we wrześniu na targach IAA we Frankfurcie.
Według nieoficjalnych informacji powodem zwłoki jest dostrojenie układu jezdnego i zawieszenia, które w pierwotnej formie było nawet jak na Evo zbyt „hardcorowe” i nie zapewniało wystarczającego komfortu podczas codziennej jazdy. Dlatego od kilku dni na torze Nurburgring, trwają finalne testy ostatecznej wersji produkcyjnej ze zmienionymi nastawami zawieszenia. W międzyczasie Mitsubishi, chcąc zyskać na czasie, przedstawia kolejne coraz mocniejsze wersje Evo IX. Najmocniejsza z nich, GT400 Extreme (dostępna również w Polsce za 235 tysięcy złotych) dysponuje niebagatelną mocą 395 KM.
Według nieoficjalnych informacji powodem zwłoki jest dostrojenie układu jezdnego i zawieszenia, które w pierwotnej formie było nawet jak na Evo zbyt „hardcorowe” i nie zapewniało wystarczającego komfortu podczas codziennej jazdy. Dlatego od kilku dni na torze Nurburgring, trwają finalne testy ostatecznej wersji produkcyjnej ze zmienionymi nastawami zawieszenia. W międzyczasie Mitsubishi, chcąc zyskać na czasie, przedstawia kolejne coraz mocniejsze wersje Evo IX. Najmocniejsza z nich, GT400 Extreme (dostępna również w Polsce za 235 tysięcy złotych) dysponuje niebagatelną mocą 395 KM.
źródło: Mototarget
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0