Portal V10  »  Aktualności  »  Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D i 2.4 MIVEC - zapowiedź
Mitsubishi Outlander

Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D i 2.4 MIVEC - zapowiedź

2007-06-21 - R. Branson     Tagi:
Przy okazji 62. Salonu Samochodowego we Frankfurcie, gama wersji silnikowych modelu Outlander poszerzy się o dwie nowe jednostki:

- 2.2 Di-D Diesel common rail:

o 156 KM przy 4000 obr./min. i 380 Nm przy 2000 obr./min.,
o Układ napędu wszystkich kół All Wheel Control,
o 6-biegowa przekładnia manualna,
o Debiut rynkowy: czwarty kwartał 2007 roku. - 2.4 l MIVEC, jednostka benzynowa:

o 170 KM przy 6000 obr./min. i 232 Nm przy 4100 obr./min.,
o Napęd na dwa lub cztery koła All Wheel Control (w zależności od rynku),
o 5-biegowa przekładnia manualna lub 6-biegowa przekładnia CVT z trybem sportowym i
możliwością zastosowania łopatek do zmiany biegów przy kierownicy,
o Debiut rynkowy: czwarty kwartał 2007 roku. Dwa nowe silniki o wysokiej mocy będą doskonałym uzupełnieniem obecnie oferowanej 2-litrowej jednostki wysokoprężnej Di-D z pompowtryskiwaczami (140 KM przy 4000 obr./min. i 310 Nm przy 1750 obr./min.).

Inne nowości oferowane na rok 2008 to (w zależności od rynku):

- Nowe, polerowane aluminiowe obręcze kół o średnicy 18 cali (standard w wersji Instyle)
- Czujnik deszczu i tylne czujniki parkowania (standard w Intense+ i Instyle)
- Miękkie w dotyku, lakierowane wykończenie tablicy rozdzielczej
- Tylna kamera cofania dostępna w połączeniu z systemem komunikacyjnym Mitsubishi Multi Communication System (duży ekran dotykowy, dysk twardy (HDD), nawigacja satelitarna z muzycznym serwerem).
Pozostawiajšc rolę prawdziwego offroadera modelowi Pajero, Outlander znajduje swoje miejsce w sektorze pojazdów rekreacyjnych, choć może poszczycić się równie bezkompromisowymi rozwiązaniami.

Wykorzystując możliwość łatwej adaptacji nowej platformy globalnej MMC, zadbano o bezpieczeństwo i komfort podróżowania godny samochodu osobowego. Do uzyskania doskonałych właściwości jezdnych przyczyniają się również: niezależne zawieszenie wszystkich czterech kół z napędem All Wheel Control, bardzo wydajne hamulce i nisko położony środek ciężkości, który uzyskano poprzez zastosowanie aluminiowego panelu dachowego, opracowanego w technologii testowanej w modelu Lancer Evolution IX.



źródło: MMC Car Poland

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D i 2.4 MIVEC - zapowiedź