Portal V10 » Aktualności » Nowy Jork 2011: Volkswagen Beetle - ikona motoryzacji w nowym wdzianku
Nowy Jork 2011: Volkswagen Beetle - ikona motoryzacji w nowym wdzianku
2011-04-19 - A. Miklewska Tagi: Volkswagen, Volkswagen Beetle, Volkswagen New Beetle, Targi, new york auto show
Kolejna ikona motoryzacji poszła "pod nóż" projektantów i pojawiła się w odmienionym wydaniu. Nadal charakterystycznym, ale z widocznymi zmianami, które tylko z pozoru są niewielkie. Luca de Meo, dyrektor marketingu Volkswagena powiedział, o samochodzie, który jednocześnie został ujawniony w Nowym Jorku, Berlinie i Szanghaju: "Pracowaliśmy nad wyglądem całego auta, nad silnikiem , bagażnikiem, wnętrzem, po prostu nad wszystkim."
Zobacz także: 54 zdjęcia Volkswagen Beetle na targach w Nowym Jorku 2011 »Volkswagen Beetle na 2012 rok wejdzie do sprzedaży we wrześniu lub październiku, w cenie "bardzo konkurencyjnej" (według producenta).
Volkswagen Beetle - historia nietuzinkowego modelu
Luca de Meo mówi, że Volkswagen w stosunku do nowego garbusa ma określone trzy cele: znaleźć oryginalnego ducha samochodu, to znaczy sprawić, że będzie on znów niedrogi, wytrzymały i łatwy w użytkowaniu. Producent chce by samochód ten połączył emocję dawnego modelu z kształtem samochodów XXI wieku.
Aby to osiągnąć, projektanci Volkswagena wyrzucili projekty New Beetle przez okno i zaczęli tworzyć nowy model od schematów pierwotnego garbusa. Nowe auto jest 150 mm dłuższe, 3,2 mm szersze oraz ma większy rozstaw kół. Ponadto maska jest dłuższa, a przednia szyba jest bardziej pionowo ustawiona i przybliżona do kierowcy. Wersja produkcyjna wygląda inaczej niż na zdjęciach szpiegowskich, które docierały z różnych zakątków świata.
Zobacz także: 54 zdjęcia Volkswagen Beetle na targach w Nowym Jorku 2011 »
Volkswagen Beetle na targach w Nowym Jorku 2011Volkswagen Beetle na targach w Nowym Jorku 2011Volkswagen Beetle na targach w Nowym Jorku 2011Volkswagen Beetle na targach w Nowym Jorku 2011Volkswagen Beetle na targach w Nowym Jorku 2011Volkswagen Beetle na targach w Nowym Jorku 2011Volkswagen Beetle na targach w Nowym Jorku 2011Volkswagen Beetle na targach w Nowym Jorku 2011Volkswagen Beetle na targach w Nowym Jorku 2011Volkswagen Beetle na targach w Nowym Jorku 2011Volkswagen Beetle na targach w Nowym Jorku 2011
źródło: autoblog
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
5
Komentarze do:
Nowy Jork 2011: Volkswagen Beetle - ikona motoryzacji w nowym wdzianku
Nowy Jork 2011: Volkswagen Beetle - ikona motoryzacji w nowym wdzianku
umar77 2011-04-19 21:34
Wynik ponad 20mln sprzedanych garbusów każe chylić czoła, więc nie wypadało żeby projektanci za dużo zmieniali w nowej wersji, mnie osobiście bardzo się podoba
Nowy Jork 2011: Volkswagen Beetle - ikona motoryzacji w nowym wdzianku
Toolbox 2011-04-21 07:06
Najistotniejsze jest teraz jak ustala politykę cenową, czy to ma być auto dla osób zamożnych które chcą się wyróżnić czy jednak dla szerszego odbiorcy. Jeśli cena nie będzie przekraczała ceny VW Golfa w podobnej specyfikacji albo przekroczy ją nieznacznie to sukces murowany
Nowy Jork 2011: Volkswagen Beetle - ikona motoryzacji w nowym wdzianku
ARON 2011-04-21 21:41
Ale mówisz o wszystkich Garbusach, a nie New Beetle, a tutaj chodziło chyba bardziej o poprzednika...
Cena raczej na pewno przekroczy te Golfa, bo VW chce pozycjonować go jako konkurenta Mini, a jak wiadomo Mini ma być takim bardziej lifestyle'owym samochodzikiem (choć to nowe mnie nie rusza w stosunku do pierwowzoru), a to powoduje, że ceny są mocno naciągnięte...
Nowy Jork 2011: Volkswagen Beetle - ikona motoryzacji w nowym wdzianku
Toolbox 2011-04-29 07:18
Wiesz, nie spodziewam się żeby był tańszy od Golfa, patrząc na poziom bezpieczeństwa Golfa, jakość wykończenia, osiągi itp. i zakładając że to wszystko znalazło się w Beetlu rozumiem że musi być droższy tylko zastanawiam się o ile ? 15, 20, 30% ?
Nowy Jork 2011: Volkswagen Beetle - ikona motoryzacji w nowym wdzianku
ARON 2011-04-29 22:44
Jeśli przegną z różnicą, to będzie jak z New Beetle'm, że mało kto to kupował, mimo, że był bodaj pierwszym modelem w stylu retro wtedy na rynku, jak nawet chyba Amerykanie nie robili swoich (PT Cruiser itd.). Jeśli wywindują cenę to muszą się przynajmniej ratować naprawdę bogatym wyposażeniem, bo inaczej może być klapa. Wg mnie retro w motoryzacji ma przyszłość i się nie opatrzy, ale musi to być z prawdziwego zdarzenia, mieć do czego odwoływać się w tradycji/historii a nie marketingowo naciągane. Tak próbuję sobie przypomnieć i chyba za bardzo nie kojarzę innego modelu retro (prócz Ford'a T-Bird), który okazał się niewypałem, nie przyjął się...
Podobne: Nowy Jork 2011: Volkswagen Beetle - ikona motoryzacji w nowym wdzianku
Volkswagen Beetle w limitowanej edycji - czarny żuczek chce szturmem zająć rynek »
Volkswagen Beetle cabrio ukazany na wizualizacjach »
Volkswagen Beetle R w planach niemieckiego producenta »
Volkswagen Beetle na 2012 rok - tak będzie wyglądał następca New Beetle »
Podobne galerie: Nowy Jork 2011: Volkswagen Beetle - ikona motoryzacji w nowym wdzianku
Volkswagen Beetle na targach w Nowym Jorku 2011 »
Garbus z 1966 roku odrestaurowany przez VW USA »
Volkswagen Beetle Dune - Concept z szansami na produkcję »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Jak osiągnąć perfekcyjne wzornictwo natryskowe farbą? Skuteczne metody eliminacji pulsacji cieczy »
Volvo XC90 wzywane do serwisu z powodu wadliwej osłony kurtyn powietrznych »
Gumball 3000 2016 zakończy się w Bukareszcie »
Tapety na pulpit Volkswagen
Newsletter
Galerie zdjęć