Portal V10  »  Aktualności  »  Niemieckie auta są najmniej awaryjne - ranking ADAC 2010
BMW serii 1

Niemieckie auta są najmniej awaryjne - ranking ADAC 2010

2011-04-28 - A. Miklewska     Tagi: Auta używane, ADAC, Serwis, Awaryjność
Przed zakupem nowego samochodu każdy z nas zastanawia się ile pieniędzy zostawi mechanikom i chce by tych ciężko zarobionych złotówek było jak najmniej. Pomocny przy wyborze nowego auta może okazać się ranking przygotowany przez ceniony automobilklub ADAC. W przygotowanym przez nich raporcie najmniej awaryjnymi okazały się auta niemieckie, czasami musiały one ustąpić jednak koncernom zagranicznym.

W każdej klasie wybrano trzy najlepsze modele:


KLASA MINI

(łącznie sklasyfikowano 13 modeli w tej klasie)
  1. Toyota Aygo
  2. Fiat 500 (czwarte miejsce w tej statystyce zajmuje Fiat Panda)
  3. Peugeot 107
AUTA MAŁE
(łącznie sklasyfikowano 23 modele w tej klasie)
  1. MINI
  2. Peugeot 207
  3. Mitsubishi Colt
KLASA NIŻSZA-ŚREDNIA
(łącznie sklasyfikowano 29 modeli w tej klasie)
  1. 1. BMW Serii 1
  2. 2. Audi A3
  3. 3. Peugeot 308
KLASA ŚREDNIA
(łącznie sklasyfikowano 22 modele w tej klasie)
  1. BMW X3
  2. Mercedes-Benz Klasy C
  3. BMW Serii 3
KLASA WYŻSZA
(łącznie sklasyfikowano 8 modeli w tej klasie)
  1. Audi A5
  2. BMW Serii 5
  3. Audi A6
VANY
(łącznie sklasyfikowano 3 modele w tej klasie)
  1. VW Transporter
  2. Mercedes-Benz Vito/Viano
  3. Fiat Ducato
Lista ta powstała na podstawie zgłoszeń właścicieli aut, które uległy awarii. Ranking ten obejmuje samochody w wieku od 1 do 6 lat, które w niezmienionej formie były produkowane przez przynajmniej 3 lata, a liczba rejestracji to przynajmniej 10 tys. rocznie. Ranking ten to jedno z najbardziej miarodajnych opracowań dotyczących niezawodności aut używanych. Przed zakupem warto przestudiować powyższe statystyki.



źródło: samar

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
6

Komentarze do:

Niemieckie auta są najmniej awaryjne - ranking ADAC 2010

Niemieckie auta są najmniej awaryjne - ranking ADAC 2010
Toolbox 2011-04-29 07:11
Mój znajomy ma firmę budowlaną i użytkuje 3 VW Transportery i 1 Craftera. Z tego co mówi dostawczaki VW rzeczywiście dają radę i są niezawodne
Niemieckie auta są najmniej awaryjne - ranking ADAC 2010
umar77 2011-04-30 12:27
Przy dostawczakach nic sie nie zmienia Transporterów jeździ tyle po drodze i to nawet T1 jeszcze można spotkać i nie widać żeby miały jakieś problemy w czasie pracy też jestem zdania że Transporter to jedno z najlepszych samochodów dostawczych
ARON
Niemieckie auta są najmniej awaryjne - ranking ADAC 2010
ARON 2011-04-30 13:31
Niestety to bardziej już przesąd niż prawda - niemieckie auta się najmniej psuja wg statystyk...niemieckich, a to już podważa wiarygodność, choć trzeba wziąć pod uwagę, że chodzi o warunki drogowe niemieckie, czyli znacznie łagodniejsze niż u nas! Tym niemniej nie opieram swojej teorii na tym, a na doświadczeniu, a jedne z największych padaczek to akurat VW... Niemcy są wyjątkowo powściągliwi w kwestii przyznania się do błędów, czy własnej winy, a tym bardziej uznania pierwszeństwa nie własnemu produktowi. Nie obwiniam ich za to, ale przydałoby się więcej wiarygodności i wiary w innych.
Tanie-Ubezpieczenie
Niemieckie auta są najmniej awaryjne - ranking ADAC 2010
Tanie-Ubezpieczenie 2011-08-04 15:58
Myślę że każda opinia będzie tutaj inna,ale coś w tym chyba jest. Niemieckie auta są bardzo solidne i niezawodne. Przynajmniej ja mam takie zdanie w tej sprawie.
ARON
Niemieckie auta są najmniej awaryjne - ranking ADAC 2010
ARON 2011-08-04 21:45
Ta niezawodność staje się bardziej legendą niż prawdą... Niezawodne to są auta prostej konstrukcji, a takich już raczej nie robią.
Niemieckie auta są najmniej awaryjne - ranking ADAC 2010
V10ForumUser 2011-08-05 10:04
Witam. Ja uważam że niemiecka niezawodność jest prawdą. Jestem posiadaczem VW golfa 3, silnik 1.6. Prosta konstrukcja, jednakże bardzo niezawodna. Oczywiście wymieniałem łożyska, wymieniłem 12 letnią pompę cieczy, 14 letnią chłodnicę, jednak te wymiany oraz koszta mają się nijak do bardzo dobrego stanu technicznego tego 15 letniego auta, wysokiego przebiegu (ponad 200 tys km). Robię długie trasy, nigdy nie zdarzyło się by auto mnie zawiodło tzn nigdy nie zgasło podczas jazdy, zawsze odpaliło, zawsze dowiozło. Dla mnie VW znaczy prostotę i niezawodność. A jak jest w przypadku nowych modeli? Pozdrawiam...