Portal V10  »  Aktualności  »  Nissan Juke - kampania promocyjna z Bonitą Norris rozpoczęta
Nowy Nissan Juke - kampania promocyjna

Nissan Juke - kampania promocyjna z Bonitą Norris rozpoczęta

2010-08-05 - K. Spychalski     Tagi: Nissan, Reklama, Crossover, Nissan Juke
Bonita Norris, najmłodsza kobieta, jaka zdobyła szczyt Mt. Everest, została właśnie wybrana na „twarz” najnowszego Nissana Juke. Kampanię promocyjną nowego crossovera z Bonitą w roli głównej rozpoczął właśnie brytyjski oddział Nissana.

Zobacz także: Nissan Juke - galeria »
W Wielkiej Brytanii Juke nie trafił jeszcze do salonów sprzedaży (debiut rynkowy zaplanowano na 24 września), ale Nissan przyjmuje już zamówienia na pierwsze egzemplarze. Na Wyspach Juke znalazł już 2000 nabywców, w skali całej Europy liczba ta wynosi 15000. „Wybrana przez Nissana do kampanii nowego Juke’a, ze względu na niesamowite osiągnięcia i naturalne poczucie przygody, 22-letnia Bonita odzwierciedla jakość Nissana i oddaje charakter nowego Juke’a” - czytamy w informacji prasowej Nissana.

„Juke wymyka się stereotypom i określonym formom, a ja dostosowuje się do tego. Jestem niekonwencjonalna i mam duszę podróżnika, która sprawia, że dokonuję wielu różnych rzeczy. Ten sam styl reprezentuje Juke.” - powiedziała Norris.
Nissan Juke - test
Nowy crossover ze znaczkiem Nissana został zaoferowany w trzech odmianach silnikowych - 1.6/117 KM, 1.6 DIG-T/190 KM oraz 1.5 dCi/110 KM. Bazowa wersja Juke kosztuje w naszym kraju 57.900 złotych, najdroższa oferowana jest w cenie 92.600 złotych.



źródło: autoevolution

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Nissan Juke - kampania promocyjna z Bonitą Norris rozpoczęta