Portal V10  »  Aktualności  »  Nowa Honda Pilot wzywana do serwisu z powodu pasów bezpieczeństwa

Nowa Honda Pilot wzywana do serwisu z powodu pasów bezpieczeństwa

2015-07-17 - A. Ruciński     Tagi: Honda, Akcje serwisowe, Honda Pilot
Rzadko zdarza się, żeby tak świeży model jak Honda Pilot uczestniczył w akcji serwisowej. Na szczęście problem dotyczy relatywnie niewielkiej ilości aut. Do serwisów wezwano 1600 egzemplarzy sprzedanych na rynku USA.

Okazuje się, że po rozłożeniu foteli trzeciego rzędu pasy bezpieczeństwa mogą ułożyć się w niewłaściwej pozycji, pozostając przytrzaśnięte między fotelem, a plastikowym boczkiem.
Jeśli pasażer tego nie zauważy, w razie wypadku pasy mogą nie zadziałać właściwie. Honda zdecydowała się więc poprawić ten niewielki defekt. Jak na razie do klientów trafiło tylko 20 aut z wadą. Pozostałe 1580 aut nadal stoi w salonach i w magazynach.

Problem nie jest poważny. Honda zamierza rozwiązać go poprzez zmianę prowadnic pasa.



źródło: autoevo

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Nowa Honda Pilot wzywana do serwisu z powodu pasów bezpieczeństwa