Portal V10 » Aktualności » Nowa Skoda Superb - ruszyła polska kampania reklamowa
Nowa Skoda Superb - ruszyła polska kampania reklamowa
2008-09-16 - K. Spychalski Tagi: Skoda, Premiery, Skoda Superb, Sedan
Nowa Škoda Superb debiutuje na polskim rynku. Ruszyła właśnie kampania promująca ostatnią nowość czeskiego koncernu, której symbolem jest most w Sao Paulo - przykład idealnego połączenia piękna i funkcjonalności.
Most pojawiający się w reklamie Nowej Škody Superb nosi imię Octavio Frias de Oliveira i łączy dwa brzegi największego miasta Brazylii i Ameryki Południowej, leżącego nad rzeką Pinheiros. Bywa uznawany za jedno z najpiękniejszych drogowych rozwiązań architektonicznych na świecie, umożliwiając jednocześnie przejazd w godzinach szczytu nawet do 10 tysięcy samochodów na godzinę. - Chcemy zwrócić uwagę naszych klientów na to, że istnieją rozwiązania łączące idealnie walory użytkowe i funkcjonalne z piękną, niepowtarzalną formą. Taki właśnie jest Nowy Superb - mówi Michał Brzeziński, product manager odpowiedzialny za najnowszą prezentację Škody. Przypomnijmy, że również prasowa premiera Nowej Škody Superb nawiązywała do tego motywu, prezentując samochód na tle najdłuższego w Europie duńskiego mostu przez Wielki Bełt. Kampania promująca premierę Nowego Superba wykorzystuje reklamę telewizyjną, prasową, internetową oraz wielkoformatową reklamę zewnętrzną. W salonach firmowych pojawią się materiały ekspozycyjne, prezentujące najważniejsze atuty modelu. Podkreślone zostaną np. elementy wyposażenia, jak choćby niepowtarzalny system Twindoor, umożliwiający w ciągu kilku sekund zmianę sposobu otwierania pokrywy bagażnika - jak w eleganckim sedanie lub praktycznym liftbacku. - Przygotowaliśmy także kampanię BTL, która umożliwi nam bezpośrednie dotarcie do precyzyjnie zdefiniowanej grupy docelowej, w tym do osób, które wcześniej nie miały bliższego kontaktu z marką Škoda - wyjaśnia Brzeziński. - Przedstawimy formuły "Superb Selection" oraz "Superb Cafe". "Superb Selection" to prezentacje dla zaproszonych gości, odbywające się w największych miastach Polski. Prezentacji modelu towarzyszą produkty ekskluzywnych marek, czyli przedmioty piękne, a zarazem funkcjonalne. Do tego uczestnicy prezentacji mogą korzystać z największej atrakcji wieczoru - specjalnie przygotowanej jazdy testowej. Z kolei Superb Cafe to elegancka kawiarnia, towarzysząca kilkunastu konferencjom branżowym (m.in. medycznym, prawniczym), których goście mogą delektować się najwyższej jakości kawą i zapoznać osobiście z walorami Nowej Škody Superb.
Most pojawiający się w reklamie Nowej Škody Superb nosi imię Octavio Frias de Oliveira i łączy dwa brzegi największego miasta Brazylii i Ameryki Południowej, leżącego nad rzeką Pinheiros. Bywa uznawany za jedno z najpiękniejszych drogowych rozwiązań architektonicznych na świecie, umożliwiając jednocześnie przejazd w godzinach szczytu nawet do 10 tysięcy samochodów na godzinę. - Chcemy zwrócić uwagę naszych klientów na to, że istnieją rozwiązania łączące idealnie walory użytkowe i funkcjonalne z piękną, niepowtarzalną formą. Taki właśnie jest Nowy Superb - mówi Michał Brzeziński, product manager odpowiedzialny za najnowszą prezentację Škody. Przypomnijmy, że również prasowa premiera Nowej Škody Superb nawiązywała do tego motywu, prezentując samochód na tle najdłuższego w Europie duńskiego mostu przez Wielki Bełt. Kampania promująca premierę Nowego Superba wykorzystuje reklamę telewizyjną, prasową, internetową oraz wielkoformatową reklamę zewnętrzną. W salonach firmowych pojawią się materiały ekspozycyjne, prezentujące najważniejsze atuty modelu. Podkreślone zostaną np. elementy wyposażenia, jak choćby niepowtarzalny system Twindoor, umożliwiający w ciągu kilku sekund zmianę sposobu otwierania pokrywy bagażnika - jak w eleganckim sedanie lub praktycznym liftbacku. - Przygotowaliśmy także kampanię BTL, która umożliwi nam bezpośrednie dotarcie do precyzyjnie zdefiniowanej grupy docelowej, w tym do osób, które wcześniej nie miały bliższego kontaktu z marką Škoda - wyjaśnia Brzeziński. - Przedstawimy formuły "Superb Selection" oraz "Superb Cafe". "Superb Selection" to prezentacje dla zaproszonych gości, odbywające się w największych miastach Polski. Prezentacji modelu towarzyszą produkty ekskluzywnych marek, czyli przedmioty piękne, a zarazem funkcjonalne. Do tego uczestnicy prezentacji mogą korzystać z największej atrakcji wieczoru - specjalnie przygotowanej jazdy testowej. Z kolei Superb Cafe to elegancka kawiarnia, towarzysząca kilkunastu konferencjom branżowym (m.in. medycznym, prawniczym), których goście mogą delektować się najwyższej jakości kawą i zapoznać osobiście z walorami Nowej Škody Superb.
źródło: Skoda
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
1
Komentarze do:
Nowa Skoda Superb - ruszyła polska kampania reklamowa
Podobne: Nowa Skoda Superb - ruszyła polska kampania reklamowa
Skoda Superb jest już z nami od 15 lat »
Skoda Superb z silnikiem 1.6 TDI CR - motor 1.9 TDI przechodzi na emeryturę »
Skoda Superb - ekologiczny diesel 2.0 TDI CR/140 KM już w ofercie »
Skoda Suberb II i Octavia II z wadliwym sterownikiem skrzyni DSG »
Podobne galerie: Nowa Skoda Superb - ruszyła polska kampania reklamowa
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Jak osiągnąć perfekcyjne wzornictwo natryskowe farbą? Skuteczne metody eliminacji pulsacji cieczy »
Volvo XC90 wzywane do serwisu z powodu wadliwej osłony kurtyn powietrznych »
Gumball 3000 2016 zakończy się w Bukareszcie »
Tapety na pulpit BMW