Portal V10  »  Aktualności  »  Nowa Skoda Yeti w innowacyjnej reklamie
Nowa Skoda Yeti 4x4

Nowa Skoda Yeti w innowacyjnej reklamie

2009-10-12 - K. Spychalski     Tagi: Skoda, SUV, Skoda Yeti
Kampania wprowadzająca nowy model Škody - Yeti 4x4, to pierwszy przykład na polskim rynku kampanii telewizyjnej odsyłającej do stron Google, zamiast podawania brandowego adresu strony WWW. Skoda Auto Polska zawsze szuka innowacyjnych rozwiązań i chętnie je wdraża, co pokazuje także ta kampania. Wykorzystano w niej spot telewizyjny zawierający komunikat "wygraj YETI", który jest wpisywany w okno wyszukiwarki. W ten sposób widz został odesłany na stronę www.google.pl. W tym samym czasie emitowana jest reklama SEM, która kieruje internautów do konkursu i strony promocyjnej. Już pierwszy dzień kampanii pokazał synergię cross-mediowego planowania komunikacji. Kilka tysięcy osób wykorzystało możliwość i odwiedziło serwis promocyjny po wpisaniu w wyszukiwarce hasła "wygraj yeti". Tego typu mechanizm wykorzystuje też zjawisko konsumpcji mediów w jednym czasie, gdy widz jednocześnie ogląda telewizję i surfuje w Internecie.
Wyszukiwarki jako źródło wiedzy w sieci znacznie ułatwią internautom dotarcie do informacji na temat promowanych produktów. Wyszukiwarki stają się pierwszym miejscem kontaktu, znacznie skuteczniejszym, niż podawanie adresu strony WWW w komunikacie reklamowym - twierdzi Jarosław Pająk z Mediacom.



źródło: Skoda

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Nowa Skoda Yeti w innowacyjnej reklamie