Portal V10  »  Aktualności  »  Nowe BMW serii 5 już za 3 lata. Będzie dostępne z 3-cylindrowym silnikiem?
BMW serii 5

Nowe BMW serii 5 już za 3 lata. Będzie dostępne z 3-cylindrowym silnikiem?

2013-11-01 - A. Ruciński     Tagi: BMW, BMW serii 5
Obecna generacja BMW serii 5 jest mniej więcej w połowie swojego życia. Bawarczycy planują debiut nowej "piątki" na 2016 rok. Czego możemy się po niej spodziewać?

W ostatnim czasie BMW dość mocno eksperymentuje. Coraz więcej hybryd, aut elektrycznych, przedniego napędu i downsizingu sprawia, że ilość fanów marki spada. To jednak nie koniec. Kolejną decyzją, która zaskoczy motoryzacyjny świat ma być wprowadzenie trzycylindrowego diesla do gamy serii 5. Silnik ten ma mieć 1,5-litra pojemności i rozwijać 150 KM mocy. Dużą zaletą jednostki ma być niskie spalanie na poziomie 3,9-litra na 100 km.

Pytanie tylko, czy trzy cylindry pasują do charakteru dużej i prestiżowej limuzyny? Na to odpowiedzcie sobie sami...



źródło: wcf

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
4

Komentarze do:

Nowe BMW serii 5 już za 3 lata. Będzie dostępne z 3-cylindrowym silnikiem?

Nowe BMW serii 5 już za 3 lata. Będzie dostępne z 3-cylindrowym silnikiem?
adamiszu 2013-11-01 19:46
Wreszcie wszystko będzie pasowało - auto dla buraków z wieśniackim silnikiem!!
Nowe BMW serii 5 już za 3 lata. Będzie dostępne z 3-cylindrowym silnikiem?
skols 2013-11-02 07:17
do 5tki nie pasuje 3 cilindry raczej do seri 2 i seri 1, silniki beda mialy coraz wieksze turbo i coraz bardziej beda sie psuc, i za duza buda jak na 3 cylindry
Nowe BMW serii 5 już za 3 lata. Będzie dostępne z 3-cylindrowym silnikiem?
ee 2013-11-02 07:18
sztuka jest zrobic normalna 2litrowa r4 z 240koniami i spalaniem 3.9 na 100, a nie zmniejszac ciagle pojemnosc
Nowe BMW serii 5 już za 3 lata. Będzie dostępne z 3-cylindrowym silnikiem?
Pablito 2013-11-03 16:07
Zbudowanie bezawaryjnego silnika o bardzo małej pojemności i jednocześnie dużej mocy jest bardzo proste w dzisiejszych czasach. Problem w tym, że księgowi decydują o jakości materiałów. Jeśli chodzi o 3 cylindry w BMW, to ich dźwięk jest bardziej rasowy niż 4 cyl, które już od dawna gościły w tej serii;-)