Portal V10 » Aktualności » Nowe Porsche 911 Turbo cabrio - w sam raz na lato
Nowe Porsche 911 Turbo cabrio - w sam raz na lato
2007-05-08 - R. Branson Tagi:
O czym może marzyć mężczyzna, czujący zbliżające się upalne lato? Wiadomo, o przejażdżce kabrioletem z piękną kobietą u boku. Porsche czyta w myślach i dziś przedstawiło pierwsze oficjalne zdjęcia modelu 911 Turbo w letniej, otwartej wersji cabrio.
Nowe Porsche napędzać będzie ten sam 480-konny silnik 3,6 Biturbo z turbinami o zmiennej geometrii VTG znany z wersji coupe. Zapomnijcie, że po skończonej jeździe z otwartym dachem wasza fryzura będzie nienaruszona. Maksymalny moment obrotowy wynosi 620 Nm, co w praktyce oznacza, że bez względu na wybrane przełożenie każde wciśnięcie gazu wgniata pasażerów w wyprofilowane sportowe fotele.
Mimo że Turbo cabrio przytyło o 70 kg względem wersji coupe, pierwsza setka pojawia się na liczniku już po upływie czterech sekund, w przypadku skrzyni Tiptronic czas ten skraca się do 3,8 sekundy. Równie imponująca jest prędkość maksymalna ustalona na 310 km/h., choć nie polecamy tego sprawdzać, szczególnie przy rozłożonym dachu. Jego miękka trzyczęściowa konstrukcja składa się automatycznie w 20 sekund. Dach można złożyć także w czasie jazdy do 40 km/h, oraz na postoju za pomocą pilota, co na pewno zrobi duże wrażenie na oglądających.
Mamy niestety złą wiadomość dla wszystkich, którzy już wypisują czek. Pierwsze auta trafią do klientów dopiero 8 września, kiedy rozpocznie się oficjalna sprzedaż 911 Turbo cabrio w Europie.
Kolejną złą nowiną jest cena. Za wersję podstawową trzeba będzie zapłacić w Niemczech 126 tysięcy euro. Dobrze wyposażony egzemplarz kosztować ma około 150-160 tysięcy euro. Jednak już w wersji podstawowej otrzymamy miedzy innymi: 19-sto calowe koła, światła biksenonowe, oraz osłonę przeciwwiatrową.
Nowe Porsche napędzać będzie ten sam 480-konny silnik 3,6 Biturbo z turbinami o zmiennej geometrii VTG znany z wersji coupe. Zapomnijcie, że po skończonej jeździe z otwartym dachem wasza fryzura będzie nienaruszona. Maksymalny moment obrotowy wynosi 620 Nm, co w praktyce oznacza, że bez względu na wybrane przełożenie każde wciśnięcie gazu wgniata pasażerów w wyprofilowane sportowe fotele.
Mimo że Turbo cabrio przytyło o 70 kg względem wersji coupe, pierwsza setka pojawia się na liczniku już po upływie czterech sekund, w przypadku skrzyni Tiptronic czas ten skraca się do 3,8 sekundy. Równie imponująca jest prędkość maksymalna ustalona na 310 km/h., choć nie polecamy tego sprawdzać, szczególnie przy rozłożonym dachu. Jego miękka trzyczęściowa konstrukcja składa się automatycznie w 20 sekund. Dach można złożyć także w czasie jazdy do 40 km/h, oraz na postoju za pomocą pilota, co na pewno zrobi duże wrażenie na oglądających.
Mamy niestety złą wiadomość dla wszystkich, którzy już wypisują czek. Pierwsze auta trafią do klientów dopiero 8 września, kiedy rozpocznie się oficjalna sprzedaż 911 Turbo cabrio w Europie.
źródło: Mototarget
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Nowe Porsche 911 Turbo cabrio - w sam raz na lato
Galerie zdjęć
Newsletter