Portal V10 » Aktualności » Nowy Opel Astra GTC - Czy nadąży za konkurencją?

Nowy Opel Astra GTC - Czy nadąży za konkurencją?
2011-09-15 - A. Ruciński Tagi: Opel, Opel Astra, Hot-hatch, Opel Astra GTC, Frankfurt Motor Show
Bardziej dynamiczna odmiana Astry została wirtualnie odsłonięta pod koniec sierpnia, kiedy to firma z Russelheim opublikowała oficjalne zdjęcia modelu. Jednak prawdziwa prezentacja Astry GTC odbyła się na trwających właśnie targach we Frankfurcie. Przedstawiamy Wam fotografie "na żywo" oraz porcję nowych informacji.
Stylistycznie auto mieści się gdzieś pomiędzy hatchbackiem a coupe. Z pewnością nie można mu odmówić uroku i dynamiki. W porównaniu z pięciodrzwiowym kompaktem Opla, wersja GTC jest nieco szersza (30mm) i niżej postawiona (-35mm). Szefowie marki twierdzą, że zawieszenie GTC jest szczególnie dopracowane. Zastosowano tu układ wielowahaczowy HiPerStrut z przodu, oraz oś Watta z tyłu. Może w końcu Astra nadąży za konkurencją podczas dynamicznej jazdy na krętych drogach.
Początkowo GTC oferowane będzie jedynie w Europie pod marką Vaxhall (Wielka Brytania) oraz Opel. Niewykluczone, że później trafi na inne kontynenty. Moc silników przewidzianych do jej napędu oscyluje w granicach 100 KM - 180 KM. Wśród nich znajdzie się oszczędny diesel ecoFLEX o pojemności 1.7 występujący w 110 i 130 - konnym wariancie mocy. Jednostka ta standardowo współpracować ma z systemem Start/Stop. W przyszłości planowana jest mocna odmiana OPC, która powinna osiagać moc około 300 KM. Zapowiada się ciekawie. Musimy jednak jeszcze trochę poczekać.
Opel Astra GTC - Frankfurt 2011
Opel Astra GTC - Frankfurt 2011
Opel Astra GTC - Frankfurt 2011
Opel Astra GTC
Opel Astra GTC
Opel Astra GTC
Opel Astra GTC
Opel Astra GTC
Opel Astra GTC
Opel Astra GTC
Opel Astra GTC
Opel Astra GTC
Opel Astra GTC
Opel Astra GTC
Opel Astra GTC
Opel Astra GTC
Opel Astra GTC
Opel Astra GTC
Opel Astra GTC
Opel Astra GTC
Opel Astra GTC
Opel Astra GTC
Sonda: Czy uważasz, że Opel Astra GTC jest w stanie godnie konkurować z usportowionymi hatchbackami?
Stylistycznie auto mieści się gdzieś pomiędzy hatchbackiem a coupe. Z pewnością nie można mu odmówić uroku i dynamiki. W porównaniu z pięciodrzwiowym kompaktem Opla, wersja GTC jest nieco szersza (30mm) i niżej postawiona (-35mm). Szefowie marki twierdzą, że zawieszenie GTC jest szczególnie dopracowane. Zastosowano tu układ wielowahaczowy HiPerStrut z przodu, oraz oś Watta z tyłu. Może w końcu Astra nadąży za konkurencją podczas dynamicznej jazdy na krętych drogach.
Początkowo GTC oferowane będzie jedynie w Europie pod marką Vaxhall (Wielka Brytania) oraz Opel. Niewykluczone, że później trafi na inne kontynenty. Moc silników przewidzianych do jej napędu oscyluje w granicach 100 KM - 180 KM. Wśród nich znajdzie się oszczędny diesel ecoFLEX o pojemności 1.7 występujący w 110 i 130 - konnym wariancie mocy. Jednostka ta standardowo współpracować ma z systemem Start/Stop. W przyszłości planowana jest mocna odmiana OPC, która powinna osiagać moc około 300 KM. Zapowiada się ciekawie. Musimy jednak jeszcze trochę poczekać.






















źródło: carscoop
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
1
Komentarze do:
Nowy Opel Astra GTC - Czy nadąży za konkurencją?
Podobne: Nowy Opel Astra GTC - Czy nadąży za konkurencją?




Podobne galerie: Nowy Opel Astra GTC - Czy nadąży za konkurencją?


Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Opel
Newsletter
Galerie zdjęć