Portal V10 » Aktualności » Nowy Opel Insignia Sports Tourer OPC - testy na torze Nurburgring

Nowy Opel Insignia Sports Tourer OPC - testy na torze Nurburgring
2009-03-19 - K. Spychalski Tagi: Opel, Opel Insignia, Opel Insignia OPC, Kombi
Opel testuje ekstremalną wersję najnowszego modelu Insignia Sports
Tourer na słynnym torze Nurburgring.
Wersja Sports Tourer OPC wyposażona będzie w zaciski Brembo, nawiercane tarcze hamulcowe, pokaźne końcówki układu wydechowego oraz tuzin plakietek z logo OPC. Najprawdopodobniej testowany model jest już w pełni gotowy do wjazdu do salonów sprzedaży, chociaż Opel może jeszcze pokusić się o zamontowanie dodatkowych spoilerów. Sportowe kombi Opla będzie prawdopodobnie napędzane 2.8-litrowym silnikiem V6 twin-turbo rozwijającym moc około 320 KM. Standardowa Insignia z tym samym silnikiem (odchudzonym do 260 KM) i napędem na cztery koła również będzie występowała z pakietem OPC.
Obecnie w gamie jednostek napędowych „Samochodu Roku 2009” pojawiły się dwa nowe silniki. 1,6-litrowy benzynowy silnik turbo o mocy 180 KM i 230 Nm momentu obrotowego, będzie dostępny z napędem na przednią oś (FWD). Natomiast silnik 2.0 BiTurbo o mocy 190 KM i 400 Nm momentu obrotowego będzie początkowo dostępny z napędem na cztery koła Adaptative 4x4. Wariant FWD z silnikiem 2.0 CDTI BiTurbo zostanie dodany później. W najbliższej przyszłości do tej oferty zostanie dodany wariant ecoFLEX z 2,0-litrowym silnikiem wysokoprężnym CDTI, osiągającym 118 kW/160 KM i 350 Nm momentu obrotowego.
Wersja Sports Tourer OPC wyposażona będzie w zaciski Brembo, nawiercane tarcze hamulcowe, pokaźne końcówki układu wydechowego oraz tuzin plakietek z logo OPC. Najprawdopodobniej testowany model jest już w pełni gotowy do wjazdu do salonów sprzedaży, chociaż Opel może jeszcze pokusić się o zamontowanie dodatkowych spoilerów. Sportowe kombi Opla będzie prawdopodobnie napędzane 2.8-litrowym silnikiem V6 twin-turbo rozwijającym moc około 320 KM. Standardowa Insignia z tym samym silnikiem (odchudzonym do 260 KM) i napędem na cztery koła również będzie występowała z pakietem OPC.
Obecnie w gamie jednostek napędowych „Samochodu Roku 2009” pojawiły się dwa nowe silniki. 1,6-litrowy benzynowy silnik turbo o mocy 180 KM i 230 Nm momentu obrotowego, będzie dostępny z napędem na przednią oś (FWD). Natomiast silnik 2.0 BiTurbo o mocy 190 KM i 400 Nm momentu obrotowego będzie początkowo dostępny z napędem na cztery koła Adaptative 4x4. Wariant FWD z silnikiem 2.0 CDTI BiTurbo zostanie dodany później. W najbliższej przyszłości do tej oferty zostanie dodany wariant ecoFLEX z 2,0-litrowym silnikiem wysokoprężnym CDTI, osiągającym 118 kW/160 KM i 350 Nm momentu obrotowego.
źródło: WorldCarFans; informacja: Mototarget
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Nowy Opel Insignia Sports Tourer OPC - testy na torze Nurburgring
Podobne: Nowy Opel Insignia Sports Tourer OPC - testy na torze Nurburgring




Podobne galerie: Nowy Opel Insignia Sports Tourer OPC - testy na torze Nurburgring



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Opel
Galerie zdjęć
Newsletter