Portal V10  »  Aktualności  »  Nowy Volkswagen Golf BlueMotion, czyli najoszczędniejszy Golf wszechczasów
Nowy Volkswagen Golf VI BlueMotion

Nowy Volkswagen Golf BlueMotion, czyli najoszczędniejszy Golf wszechczasów

2009-10-15 - K. Spychalski     Tagi: Volkswagen, Volkswagen Golf, Hatchback
Na tegorocznym salonie samochodowym we Frankfurcie Volkswagen przedstawił dwie nowe odmiany kompaktowego Golfa - R oraz BlueMotion. Wersje te z całą pewnością zasługują na miano kontrastowych, bowiem 270-konna „erka” to najpotężniejszy Golf wszechczasów, zaś odmiana „niebieska” to najoszczędniejszy Golf wszechczasów…

Zobacz także: Volkswagen Golf VI - galeria »
Tym razem skupimy się na ekologicznym wariancie nowego Golfa. Samochód z oznaczeniem BlueMotion został wyposażony w 1,6-litrowy, 105-konny silnik TDI (z wtryskiem common rail), 5-stopniową przekładnię manualną, układ odzyskujący energię z hamowania, system start-stop, a także lekkie felgi i ogumienie o niskim oporze toczenia. Dzięki zastosowanym podzespołom, niemiecki hatchback może pochwalić się średnim zużyciem paliwa na poziomie zaledwie 3,8 l/100 km oraz emisją CO2 wynoszącą 99 g/km.



źródło: Carscoop

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
2

Komentarze do:

Nowy Volkswagen Golf BlueMotion, czyli najoszczędniejszy Golf wszechczasów

Nowy Volkswagen Golf BlueMotion, czyli najoszczędniejszy Golf wszechczasów
Toolbox 2009-10-19 20:16
Jeśli utrzymają niskie ceny tej wersji to sukces murowany. Dopłata do Passata Bluemotion wynosi jedynie 2000 zł w stosunku do zwykłej wersji więc i na Golfa raczej podobnie ustalą dopłatę. To mniej niz za lakier metalic a oszczędność wyraźna
Nowy Volkswagen Golf BlueMotion, czyli najoszczędniejszy Golf wszechczasów
ja21 2009-10-19 22:56
Żeby się tylko nie okazało że ta wersja będzie najchętniej kupowaną, a reszta zejdzie na dalszy plan. Spalanie na poziomie 3,8 w aucie typu kompakt robi wrażenie naprawdę. A VW udowadnia że naprawdę mocno rozwija tą technologię i idzie cały czas do przodu