Portal V10 » Aktualności » Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport - torowa zabawka w nowej odsłonie
Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport - torowa zabawka w nowej odsłonie
2019-01-04 - J. Kruczek Tagi: Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport, Porsche 718 Cayman, Supersamochody, Porsche
Porsche prezentuje kolejną nowość w swojej ofercie, a jest nią odświeżony 718 Cayman GT4 Clubsport. Model przeznaczony głównie do zabaw na torze może się pochwalić większa mocą od poprzednika i kilkoma usprawnieniami. Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport skrywa pod maską 3,8-litrowy silnik generujący moc 419 KM i moment obrotowy 425 Nm. Jednostkę sparowano z 6-biegową skrzynią PDK. Jej sterownik został zoptymalizowany pod jazdę wyścigową.
Co ciekawe nowy model jest pierwszym produkcyjnym pojazdem wyścigowym wykorzystującym w konstrukcji laminaty z naturalnych materiałów. Producent zapewnia, że wykonane tak poszycia drzwi i tylny spojler wagą i sztywnością dorównują elementom z karbonu.
Wagę auta udało się zbić do masy 1320 kg. Tu trzeba nadmienić, że usunięto całe zbędne wyposażenie i postawiono na klatkę bezpieczeństwa oraz fotele kubełkowe z pasami szelkowymi. Inżynierowie zapożyczyli zawieszenie z modelu 911 GT3 Cup. Zadbano o wyścigowe dyferencjały i wyczynowy układ hamulcowy. Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport trafia do sprzedaży w dwóch wersjach. Edycja bazowa "Trackday" będzie posiadała uboższe możliwości regulacji poszczególnych podzespołów. Zastosowano też kilka mniej wyczynowych elementów. Tutaj ceny wystartują od 134 00 euro. Od kwoty 157 000 euro startuje wersja "Competition" przeznaczona już do profesjonalnych zawodów. Tutaj kierowca będzie miał pełne możliwości regulowania nastawów samochodu. Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport trafi do pierwszych klientów początkiem lutego.
Wagę auta udało się zbić do masy 1320 kg. Tu trzeba nadmienić, że usunięto całe zbędne wyposażenie i postawiono na klatkę bezpieczeństwa oraz fotele kubełkowe z pasami szelkowymi. Inżynierowie zapożyczyli zawieszenie z modelu 911 GT3 Cup. Zadbano o wyścigowe dyferencjały i wyczynowy układ hamulcowy. Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport trafia do sprzedaży w dwóch wersjach. Edycja bazowa "Trackday" będzie posiadała uboższe możliwości regulacji poszczególnych podzespołów. Zastosowano też kilka mniej wyczynowych elementów. Tutaj ceny wystartują od 134 00 euro. Od kwoty 157 000 euro startuje wersja "Competition" przeznaczona już do profesjonalnych zawodów. Tutaj kierowca będzie miał pełne możliwości regulowania nastawów samochodu. Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport trafi do pierwszych klientów początkiem lutego.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport - torowa zabawka w nowej odsłonie
Podobne: Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport - torowa zabawka w nowej odsłonie
Porsche Cayman GT4 Rally Car trafi do sprzedaży! Producent znalazł chętnych »
Porsche 911 Turbo S z pakietem Sport Package na zdjęciach »
Porsche 911 Turbo S otrzyma pakiety Lightweight Package i Sport Package »
Porsche 911 Turbo S - pierwszy egzemplarz przygotowany przez Porsche Exclusive »
Podobne galerie: Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport - torowa zabawka w nowej odsłonie
Porsche 911 Carrera S Cabriolet - sportowy kabriolet w pięknej scenerii »
Porsche Carrera GT - kolejny egzemplarz w doskonałym stanie »
Porsche Carrera GT - piękne klasyczne hiperauto »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Jak osiągnąć perfekcyjne wzornictwo natryskowe farbą? Skuteczne metody eliminacji pulsacji cieczy »
Polerka samochodowa - rotacyjna czy orbitalna? »
Porsche 911 GT3 RS 2024 też dostało pakiet Manthey. Docisk na poziomie McLarena W1! »
Tapety na pulpit Porsche