Portal V10 » Aktualności » Porsche 718 GTS - najnowsza generacja z większym silnikiem

Porsche 718 GTS - najnowsza generacja z większym silnikiem
2020-01-16 - J. Kruczek Tagi: Porsche 718 GTS, Porsche 718 Cayman GTS, Porsche 718 Cayman, Porsche 718 Boxster, Porsche
Porsche odsłoniło model 718 GTS, który może się pochwalić 4-litrowym silnikiem typu boxer. Implementacja większego silnika w miejsce 2,5-litrowego czterocylindrowca jest bardzo miłą niespodzianką.
Porsche 718 GTS otrzymał sześciocylindrowy motor o mocy 400 KM, który pochodzi z topowego GT4. Jednostka zapewnia przyspieszenie do setki w czasie 4,5 s. Na start sportowy model będzie dostępny z sześciobiegową przekładnią manualną. Wkrótce do oferty ma trafić także model ze skrzynią PDK oraz pakietem Sport Chrono. Porsche 718 GTS otrzymał nie tylko nowy silnik, ale także przeprojektowany układ wydechowy. Zmianę można zobaczyć między innymi po zmienionej pozycji końcówek wydechu, które już nie są na środku. Sportowa maszyna może się pochwalić zawieszeniem PASM o zmniejszonym prześwicie o 20 mm. Producent zadbał o system Porsche Torque Vectoring z mechaniczną blokadą tylnego dyferencjału. Najnowsza generacja Porsche 718 GTS ma spełniać wymogi emisji spalin dzięki kilku zabiegom, jak choćby wyłączanie dwóch cylindrów przy małym obciążeniu silnika. Porsche 718 GTS zadebiutuje w Polsce końcem marca, a ceny wyniosą 407 tys. zł za wersję Cayman i 410 tys. zł za Boxstera.
Porsche 718 GTS otrzymał sześciocylindrowy motor o mocy 400 KM, który pochodzi z topowego GT4. Jednostka zapewnia przyspieszenie do setki w czasie 4,5 s. Na start sportowy model będzie dostępny z sześciobiegową przekładnią manualną. Wkrótce do oferty ma trafić także model ze skrzynią PDK oraz pakietem Sport Chrono. Porsche 718 GTS otrzymał nie tylko nowy silnik, ale także przeprojektowany układ wydechowy. Zmianę można zobaczyć między innymi po zmienionej pozycji końcówek wydechu, które już nie są na środku. Sportowa maszyna może się pochwalić zawieszeniem PASM o zmniejszonym prześwicie o 20 mm. Producent zadbał o system Porsche Torque Vectoring z mechaniczną blokadą tylnego dyferencjału. Najnowsza generacja Porsche 718 GTS ma spełniać wymogi emisji spalin dzięki kilku zabiegom, jak choćby wyłączanie dwóch cylindrów przy małym obciążeniu silnika. Porsche 718 GTS zadebiutuje w Polsce końcem marca, a ceny wyniosą 407 tys. zł za wersję Cayman i 410 tys. zł za Boxstera.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Porsche 718 GTS - najnowsza generacja z większym silnikiem
Podobne: Porsche 718 GTS - najnowsza generacja z większym silnikiem




Podobne galerie: Porsche 718 GTS - najnowsza generacja z większym silnikiem



Najczęściej czytane w tym miesiącu



Tapety na pulpit Porsche
Galerie zdjęć
Newsletter