Portal V10 » Aktualności » Porsche 911 GT3 RSR - pakiet modyfikacji na rok 2009
Porsche 911 GT3 RSR - pakiet modyfikacji na rok 2009
2009-01-24 - K. Spychalski Tagi: Porsche, Porsche 911, Supersamochody, Porsche 911 GT3 RSR, Coupe
GT3 RSR - najmocniejsze Porsche 911 zaprojektowane na wyścigi długodystansowe - otrzymało szereg zmian na rok modelowy 2009. Zmodernizowane auto wyróżnia się modyfikacjami nadwozia i wnętrza oraz poprawkami technicznymi.
W 6-cylindrowej jednostce typu bokser powiększono pojemność z 3,8 na 4,0 litra. Moc maksymalna na poziomie 450 KM osiągana jest przy 7800 obr./min, a maksymalny moment obrotowy (430 Nm) - przy 7250 obr./min. Napęd przenoszony jest na koła tylne za pośrednictwem 6-stopniowej sekwencyjnej skrzyni biegów. Pozostałe zmiany mechaniczne to poprawiony układ hamulcowy i lżejszy układ okablowania. Na zewnątrz znajdziemy przeprojektowane zderzaki, większe wloty powietrza na masce, a także nowy spoiler tylny gwarantujący większy zakres regulacji. GT3 RSR 2009 otrzymał również zmienione podwozie zapewniające lepszą aerodynamikę.
Wewnątrz znajdziemy specjalny wyświetlacz, który informuje m.in. o proponowanym przełożeniu. Pojawił się też wielofunkcyjny system pokładowy, który okazuje się nieoceniony w czasie wyścigów. Jedną z jego opcji jest automatyczne wyłączanie świateł, gdy auto stoi w pit-stopie. Cena? 380.000 €…
W 6-cylindrowej jednostce typu bokser powiększono pojemność z 3,8 na 4,0 litra. Moc maksymalna na poziomie 450 KM osiągana jest przy 7800 obr./min, a maksymalny moment obrotowy (430 Nm) - przy 7250 obr./min. Napęd przenoszony jest na koła tylne za pośrednictwem 6-stopniowej sekwencyjnej skrzyni biegów. Pozostałe zmiany mechaniczne to poprawiony układ hamulcowy i lżejszy układ okablowania. Na zewnątrz znajdziemy przeprojektowane zderzaki, większe wloty powietrza na masce, a także nowy spoiler tylny gwarantujący większy zakres regulacji. GT3 RSR 2009 otrzymał również zmienione podwozie zapewniające lepszą aerodynamikę.
Wewnątrz znajdziemy specjalny wyświetlacz, który informuje m.in. o proponowanym przełożeniu. Pojawił się też wielofunkcyjny system pokładowy, który okazuje się nieoceniony w czasie wyścigów. Jedną z jego opcji jest automatyczne wyłączanie świateł, gdy auto stoi w pit-stopie. Cena? 380.000 €…
źródło: Carscoop
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Porsche 911 GT3 RSR - pakiet modyfikacji na rok 2009
Podobne: Porsche 911 GT3 RSR - pakiet modyfikacji na rok 2009
Porsche zaprzecza plotkom na temat systemu KERS w modelu 911 »
Porsche 911 nowej generacji będzie miał system KERS w standardzie »
Porsche 911 Carrera 4 GTS, czyli 4,6 sekundy do setki w pięknym stylu »
Porsche 911 - nowy model zauważony w Południowej Afryce »
Podobne galerie: Porsche 911 GT3 RSR - pakiet modyfikacji na rok 2009
Porsche 911 GT2 RS »
Mercedes SLS AMG vs Audi R8 V10 vs Porsche 911 Turbo »
Porsche 911 Turbo wczoraj i dziś »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Jak osiągnąć perfekcyjne wzornictwo natryskowe farbą? Skuteczne metody eliminacji pulsacji cieczy »
Volvo XC90 wzywane do serwisu z powodu wadliwej osłony kurtyn powietrznych »
Gumball 3000 2016 zakończy się w Bukareszcie »
Tapety na pulpit Porsche
Galerie zdjęć
Grand Prix Niemiec - Hockenheim - Pitbabes [65]
Dakar 2010 - najlepsze zdjęcia z tegorocznego rajdu [37]
Newsletter