Portal V10  »  Aktualności  »  Porsche 911 GTS po faceliftingu. Aż tak potrzebne?
Porsche 911 GTS

Porsche 911 GTS po faceliftingu. Aż tak potrzebne?

2017-01-11 - F. Michalak     Tagi: Auta sportowe, Porsche 911 Carrera GTS, Porsche 911, Porsche
Porsche powoli kończy facelifting wszystkich swoich 911-tek, a do gamy dołączy niedługo 911 w wydaniu GTS. Fani dobrego dźwięku i mocy silnika wolnossącego będą musieli obejść się smakiem. Facelifting niesie ze sobą również uturbiony, 3-litrowy silnik. 

Tak jest! Koniec z pięknie brzmiącym, wolnossącym silnikiem 3.8. Teraz tylna oś będzie napędzana przez benzynowe 3-litry wspomagane dwoma turbinami. Dzięki nim samochód generuje 450KM oraz 550Nm momentu obrotowego. W połączeniu ze skrzynią PDK auto będzie rozpędzać się w 3.6s do pierwszej setki. Napęd na 4 koła będzie opcjonalny. 
Porsche 911 GTSPorsche 911 GTS
Z faceliftingiem przyszły także nowe reflektory oraz świetnie prezentujące się tylna światła 3D. Przedni pas dodatkowo wyposażony jest w splitter z linii SportDesign. Auto będzie poruszać się na 20-calowych kołach z centralną śrubą mocującą. We wnętrzu nareszcie zagości nowy system multimedialny, a pakiet Sport Chrono dostępny będzie w standardzie. Pozostaje pytanie GTS czy Turbo?
Porsche 911 GTSPorsche 911 GTS
Porsche 911 GTSPorsche 911 GTS



Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Porsche 911 GTS po faceliftingu. Aż tak potrzebne?